Vraag

Uitval Samsung Galaxy Ace


Ik heb bij u een 2-jarig abonnement afgenomen i.c.m. de levering van een Samsung galaxy Ace. Bestelnummer: 300143692
Nu valt dat toestel heel vaak uit en dat levert veel irritatie op, niet om het minst vanwege de onwetendheid van de tijdelijke onbereikbaarheid.
Zodra het is opgevallen dat de uitval weer een feit is, blijkt pas na nogal lang indrukken op de aan/uit-knop het toestel weer te reageren en krijg ik het weer opgestart.Nu lees ik op diverse sites op internet, en ook op dit eigen t-mobile-forum, dat dit een probleem is dat vaak voorkomt bij Samsung telefoons.
Kunt u een klantvriendelijke oplossing aanbieden en hiervoor bemiddelen bij Samsung om dit probleem, dat u en Samsung zeker bekend moet voorkomen, want dit is iets dat echt niet door de beugel kan.....Alvast bedankt.

1 reactie

Ik had dit probleem ook.
Nieuwe SIM kaart van T-mobile gehad, hielp nauwelijks.
Op gegeven moment viel telefoon wel 5 keer per dag uit; Geheel onbetrouwbaar.....
Na enkele maanden tobben heb ik de app "MijnKalenderFree" verwijderd.
De problemen zijn verdwenen, Sindsdien niet meer uitgevallen.

Reageer