Vraag

Uitval Samsung Galaxy S2

Goedemiddag,

Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy S2. Sinds anderhalve week valt mijn telefoon steeds vaker uit. In de ochtend haal ik mijn telefoon uit de oplader en vanaf dat moment zakt het percentage van de batterij erg snel. Als ik later op de dag bijvoorbeeld nog 60 % heb valt mijn telefoon opeens uit. Zet ik hem direct weer aan zie ik 0 %. Als ik dan weer later mn telefoon aan zet zie ik op eens weer 40 %, maar valt die toch later weer uit.

Wat ik ook soms zie is boven in beeld (waar je normaal ziet wat je bereik is e.d. een cirkel met een schuine streep er doorheen.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Heb mn telefoon iets langer dan één jaar.

Robin

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Robinas

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik kan je al wel vertellen dat het rondje met een streep erdoorheen betekent dat je vliegtuigmodus aan hebt staan. Dit betekent dat je op geen enkele manier verbonden bent met het netwerk. Heb je al geprobeerd om je toestel naar de meest recente software te updaten?
Daarnaast zou je eventueel ook je toestel naar fabrieksinstellingen kunnen zetten nadat je een back-up hebt gemaakt. 🙂
Bedankt voor je reactie!

Ik heb inderdaad al gekeken of er een update beschikbaar zou zijn, maar dat was niet het geval.
Wat ik nog niet heb gedaan is de fabrieksinstellingen weer activeren. Dat ga ik proberen , bedankt!

Razza schreef:

@Robinas

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik kan je al wel vertellen dat het rondje met een streep erdoorheen betekent dat je vliegtuigmodus aan hebt staan. Dit betekent dat je op geen enkele manier verbonden bent met het netwerk. Heb je al geprobeerd om je toestel naar de meest recente software te updaten?
Daarnaast zou je eventueel ook je toestel naar fabrieksinstellingen kunnen zetten nadat je een back-up hebt gemaakt. :)

Reageer