Vraag

uitvallen internet


Ik heb een galaxy S nu al bijna een jaar, maar sinds een week of 2 valt mn internet steeds uit. Mn batterij en simkaart eruit halen of op vliegtuig mode zetten wil soms wel is helpen, maar dat is slechts maar tijdelijk. Waar kan het nog meer aan liggen?

En sinds vanmiddag ben ik ook al een paar keer mn hele verbinding kwijt geweest. Ik kon alleen nog noodoproepen doen.

1 reactie

Reputatie 6
@Robin532
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Heb je al geprobeerd om de simkaart in een ander toestel te testen en een andere T-Mobile simkaart in je eigen toestel? Ik stuur je voor de zekerheid een nieuwe simkaart toe. Je hebt hiervan zojuist een bevestiging per e-mail ontvangen. De simkaart ontvang je binnen enkele dagen. Wil je me laten weten of het probleem, na activatie van de nieuwe simkaart, is verholpen?

Reageer