Vraag

uitvallen samsung galaxy s plus

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik heb nu ruim anderhalf jaar een samsung galaxy s plus. Het eerste jaar heb ik totaal geen problemen gehad, alles werkte gewoon prima.
De laatste paar maanden valt mijn telefoon een aantal keer per dag uit (minstens 5x per dag), terwijl de batterij voor nog meer dan de helft vol is. Toen ik hem kocht heb ik een nieuwe simkaart gekregen, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb 2 weken terug een firmware update gedaan, dit heeft niet geholpen. Gister heb ik mijn telefoon gereset naar de fabrieksinstellingen, maar net viel hij weer uit (30% batterij...).
Weet iemand hier een oplossing voor?

10 reacties

Reputatie 5
@12ah Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je telefoon telkens uitvalt! Je hebt inderdaad al van alles geprobeerd, het lijkt erop dat het toestel defect is. Je kunt het toestel ter reparatie aanbieden. Meer informatie hierover kun je terugvinden op deze pagina.

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
hey, meer mensen hebben hier last van, ook ik.. dit is een software probleem naar mij idee..
ook bij mij gebeurt het helaas wel eens, niet dagelijk gelukkig en mijn toestel is pas een maand of 9 oud...
Reputatie 5
@lolooo @jainny wat vervelend dat jullie ook dit probleem ervaren! Hebben jullie de telefoon al eens gereset? Heeft dit geholpen?

Laat het even weten.
Sorry voor mijn late reactie, maar alsnog bedankt! Aangezien ik geen verzekering heb, ben ik mijn toestel 2-3 weken kwijt als ik deze opstuur, dus ik denk dat ik het gewoon nog even aankijk. Ik vroeg me nog wel af hoe het zit met mijn abonnement. Ik heb nu namelijk een 2-jarig contract tot 28 juli 2013, en dan wil ik wel een nieuwe telefoon, maar mijn abonnement vind ik prima. Kan ik deze behouden, of moet ik dan een nieuw abonnement afsluiten?
@12ah

ik had het zelfde probleem . heb een nieuwe accu gekocht en bij mij is het probleem weg .
Reputatie 5
@12ah

Helaas wordt jouw abonnement, de i-150, op dit moment niet meer aangeboden. Als je een nieuw toestel bij je abonnement wilt zul je dus moeten verlengen met een ander abonnement. Via onze abonnementsadvies tool kun je kijken welk abonnement het beste bij je past. Als je liever je huidige abonnement houdt kun je er ook voor kiezen dit te laten doorlopen en een los toestel aan te schaffen.

@mount

Welkom op het forum! Fijn te horen dat je probleem is opgelost door de nieuwe accu. 🙂
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem met het uitvallen. Ik heb heel vaak dat hij bij meer dan 20% batterij gewoon opnieuw opstart. En ik heb ook al de nieuwste update erop gezet, me mobiel helemaal gereset naar de fabrieksinstellingen maar dat heeft ook niet geholpen. Het is nu zelfs zo erg dat mijn mobiel niet meer aan gaat! Wat kan ik doen ?
Reputatie 2
kijk een bij mijn topic over dit probleem
daar staat de oplossing

rsvm
Reputatie 4
@ lin1973

Ik zie dat jouw vraag al in dit topic is beantwoord. Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je ook het snelst antwoord. Dit staat overigens ook in de huisregels van het Forum 🙂

Reageer