Beantwoord

Uitvallen samsung s plus gt-ig00

Sinds gister valt mijn telefoon alleen maar uit. Eerst deed hij het nog als ik hem op de oplader deed maar nu gaat hij niet meer aan. Zodra ik hem aan doe duurt het niet lang of hij valt weer uit ook als ik hem op de oplader doe. Moet ik een nieuwe accu halen of dit zinloos?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 16 juni 2014, 09:29

De meeste originele accu's kosten 25 euro, zelfs die voor de nieuwste toestellen. Wat staat er precies op de accu? (fototje van het label mag ook)

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Klinkt inderdaad als een defecte accu. Heb je de mogelijkheid eerst de accu van iemand anders met hetzelfde toestel uit te proberen?
ShadowLea schreef:

Klinkt inderdaad als een defecte accu. Heb je de mogelijkheid eerst de accu van iemand anders met hetzelfde toestel uit te proberen?

Dat moet wel gaan lukken denk ik. Ga ik dat eerst wel proberen. Bedankt....
Reputatie 4
En is het gelukt? Merk je verschil met een andere accu?
Hoi, hij valt niet meer uit idd. Ik heb alleen 25 euro betaald voor de accu dus is het geen orginele accu denk ik. Ik hoop dat hij het nog een paar maanden uit kan zingen tot ik mijn abonnement kan verlengen.
Reputatie 7
Badge +9
De meeste originele accu's kosten 25 euro, zelfs die voor de nieuwste toestellen. Wat staat er precies op de accu? (fototje van het label mag ook)

Reageer