Beantwoord

Uitvallen Samsung S5 mini

Beste,

Sinds vorig jaar heb ik de Samsung S5 mini. De afgelopen periode liep hij af en toe eens vast, en de laatste weken startte hij af en toe uit het niets vanzelf opnieuw op.

Sinds dit weekend echter start hij om de 10 seconden opnieuw op. Er valt verder helemaal niets meer mee te doen. Iedere actie die ik wil doen wordt onderbroken aangezien het toestel weer afsluit.

Wat kan dit zijn, en belangrijker, hoe kan ik dit verhelpen.

Ik verneem het graag.
icon

Beste antwoord door Amy 10 december 2015, 12:27

Hey Bas,

Had je de bovenstaande reacties al gezien? Hebben ze je probleem kunnen verhelpen? Ik hoop het want ik snap dat je hier flink van baalt!

Mocht je nog problemen hebben dan wil ik je adviseren om dit topic eens door te nemen. Het staat vol met tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Houd je ons op de hoogte Bas? 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Er zal een nieuwe software update moeten plaats vinden ben ik bang.
Reputatie 7
Badge +9
Kun je eens kijken naar de batterij? Mogelijk staat die bol of zitten er blaasjes op.

Zo ja, dan moet je deze om veiligheidsredenen niet meer gebruiken. (Je hebt er 6 maanden garantie op).
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bas,

Had je de bovenstaande reacties al gezien? Hebben ze je probleem kunnen verhelpen? Ik hoop het want ik snap dat je hier flink van baalt!

Mocht je nog problemen hebben dan wil ik je adviseren om dit topic eens door te nemen. Het staat vol met tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Houd je ons op de hoogte Bas? 🙂
Ik heb hetzelfde probleem. Al vanaf dat ik deze telefoon (S5 mini) heb (mei 2015), heeft hij kuren. Eerst liep hij steeds vast en kon ik er niets meer mee. Dan haalde ik de batterij eruit, waarna hij weer werkte. Nu valt hij steeds uit en start hij zichzelf weer op. Vandaag al 3 of 4 keer.
Ik gebruik de laatste update van software. De batterij ziet er normaal uit. Als ik hem plat leg, zie ik dat hij niet helemaal recht is. Kan je dan al spreken van een bolle batterij?
Hij loopt niet snel leeg.
Hoe lang heb je garantie op een batterij? Als je naar Samsung gaat, kunnen zijn dan meteen beoordelen of het aan de batterij ligt of ben ik de telefoon een aantal weken kwijt?

Gr. Caatje
Reputatie 7
Badge +19
Hi Caatje,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je Samsung s5 steeds kuren vertoont. Heb je het topic dat Amy heeft gedeeld al doorgenomen? Een fabrieksreset helpt vaak bij dit soort problemen. Maak wel eerst een back-up van je gegevens voordat je deze uitvoert.

Als je wil controleren of je batterij bol staat dan kun je langs een Samsung Service Center zij kunnen direct zien of hij bol staat. Mocht het probleem ergens anders aan liggen dan kun je hem ter reparatie aanbieden bij ons. Je bent hem dan voor 2 weken kwijt, maar krijgt hem wel gerepareerd terug!

Houd je ons op de hoogte? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer