Beantwoord

uitvallen Samsung Salaxy

Helaas heb ik een probleem wat veel mensen ondervinden . Mijn Salaxy valt steeds uit, baterrij moet hierdoor meerdere malen per dag worden opgeladen. Updates werken niet meer... Ben in de winkel geweest maar werd helaas naar huis gestuurd met de mededeling dat ik via internet moet updaten. Dat nog gedaan maar helemaal geen verbetering. Hebben jullie een oplossing? Ik word er gek van!! Alvast bedankt,
Gr judith
icon

Beste antwoord door iamPuk 8 september 2012, 08:30

Hey Judith,

Heb je ook al geprobeerd op je toestel te resetten naar fabrieksinstellingen? Als het een software fout is dan wordt het met deze reset vaak verholpen.. - Maak wel eerst een backup want anders ben je alles kwijt.

Zet dan nog geen backup terug en kijk een aantal dagen aan of het toestel nog uit valt. Valt het toestel niet meer uit dan heeft het aan de software gelegen en is het niet verstandig om een backup terug te zetten. Dan kun je het beste alles opnieuw downloaden vanuit Google Play. (Doe dit dan wel via de wifi 😉 )

Probleem nog niet opgelost? Dan kan je het toestel ter reparatie opsturen.

Suc6!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hey Judith,

Heb je ook al geprobeerd op je toestel te resetten naar fabrieksinstellingen? Als het een software fout is dan wordt het met deze reset vaak verholpen.. - Maak wel eerst een backup want anders ben je alles kwijt.

Zet dan nog geen backup terug en kijk een aantal dagen aan of het toestel nog uit valt. Valt het toestel niet meer uit dan heeft het aan de software gelegen en is het niet verstandig om een backup terug te zetten. Dan kun je het beste alles opnieuw downloaden vanuit Google Play. (Doe dit dan wel via de wifi 😉 )

Probleem nog niet opgelost? Dan kan je het toestel ter reparatie opsturen.

Suc6!

Hey Judith, Heb je ook al geprobeerd op je toestel te resetten naar fabrieksinstellingen? Als het een software fout is dan wordt het met deze reset vaak verholpen.. - Maak wel eerst een backup want anders ben je alles kwijt. Zet dan nog geen backup terug en kijk een aantal dagen aan of het toestel nog uit valt. Valt het toestel niet meer uit dan heeft het aan de software gelegen en is het niet verstandig om een backup terug te zetten. Dan kun je het beste alles opnieuw downloaden vanuit Google Play. (Doe dit dan wel via de wifi 😉 ) Probleem nog niet opgelost? Dan kan je het toestel ter reparatie opsturen. Suc6!

Ja helaas. Heb de update al gedownload en heb alles terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
Vanuit T-Mobile echt 0,0 service of hulp, alleen het opsturen van mijn toestel. Maar als ik hier alles zo lees, zijn dan ook nog niet alle problemen opgelost.
Een ding is zeker, ik denk de volgende keer toch wat beter na over mijn contract verlenging bij T-Mobile!

Reageer