Beantwoord

Uitvallende telefoon galaxy s6

Mijn samsung galaxy S6 valt sinds gister opeens de hele tijd uit en de batterij is gewoon opgeladen. Ik krijg hem dan niet meer aan, alleen als ik mijn oplader erin doe. Als ik de oplader er na een tijdje weer uithaal, valt mijn telefoon weer uit. Wat is er aan de hand en wat kan ik ertegen doen?

Groeten
icon

Beste antwoord door Issam 11 maart 2017, 17:03

Hoi Alysh,

Erg vreemd. Dit moet natuurlijk opgelost worden, want zo kan je jouw toestel niet gebruiken!

Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je alle tips en instructies die je kan uitvoeren voordat je jouw toestel bij ons ter reparatie aanbiedt. Probeer ook een andere oplaadkabel als je deze tot je beschikking hebt. Mocht je naar aanleiding van de instructies nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Alysh,

Erg vreemd. Dit moet natuurlijk opgelost worden, want zo kan je jouw toestel niet gebruiken!

Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je alle tips en instructies die je kan uitvoeren voordat je jouw toestel bij ons ter reparatie aanbiedt. Probeer ook een andere oplaadkabel als je deze tot je beschikking hebt. Mocht je naar aanleiding van de instructies nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.

Reageer