Beantwoord

Unlocken Samsung Galaxy S6

• 4 maart 2016
  • 2 reacties
  • 377 Bekeken

Hoi,

Ik heb vandaag mijn telefoon (een Samsung Galaxy S6) een factory reset gegeven omdat ik hem niet via usb aan kon sluiten op mijn laptop en ik dacht dat dit hem zou kunnen fixen. Wanneer ik nu bij het starten/instellen bij het stuk kom waar ik in moet loggen op een samsung account krijg ik elke keer processing failed. Ik kan niet verder, alles al geprobeerd (samsung account wachtwoord opgevraagd, zelfs een nieuw account gemaakt) maar niets helpt. graag hulp, ik kan momenteel niets meer met mijn mobiel.
icon

Beste antwoord door sanderm85 4 maart 2016, 17:14

Inmiddles heb ik het zelf kunnen verhelpen. Het account wat ik gebruikte om mee in te loggen was niet het account waar als laatst mee ingelogd was. Ik heb de toegang tot het andere account terug weten te krijgen en heb hiermee mijn telefoon kunnen unlocken.

Ik hoop dat iemand andeers hier ook iets aan heeft.

Groet, Sander
Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddles heb ik het zelf kunnen verhelpen. Het account wat ik gebruikte om mee in te loggen was niet het account waar als laatst mee ingelogd was. Ik heb de toegang tot het andere account terug weten te krijgen en heb hiermee mijn telefoon kunnen unlocken.

Ik hoop dat iemand andeers hier ook iets aan heeft.

Groet, Sander
Hallo Sander,

Allereerst wil ik je graag verwelkomen op dit forum!

Als ik het goed begrijp ben je nu helemaal terug bij de fabrieksinstellingen alsof je het toestel voor het eerst uit de doos haalt en gaat installeren. Klopt dit?

Ben je verplicht om in te loggen met een samsung-account?
Als je dit niet bent kun je overwegen om deze stap over te slaan en geen gebruik te maken van de diensten die Samsung aanbied. (Persoonlijk zou ik dit doen, omdat ik de apps van Samsung niet persé wil gebruiken)

Het probleem dat jij hebt komt veel voor. Ook op andere toestellen van Samsung, je bent dus zeker niet de enige!
Wat je kunt proberen is het volgende:
- Ga naar Samsung Web en log daar in http://account.samsung.com
- Klik op profiel en klik nu op op uitschrijven. Dit verwijderd al je gegevens van Samsung.
- Ga nu naar instellingen -> Account & Synchronisatie
- Klik op 'Account toevoegen'. Registreet nu een nieuw account.

Dit zou de oplossing moeten zijn!

Laat je horen hoe het je verloopt?

Groetjes,

Daan! 🙂

Reageer