Beantwoord

Update Android 4.4 voor Galaxy S3

Hallo,

Ik heb een Samsung S3 GT-19300.
Op mijn telefoon heb ik de Android versie 4.3 maar komt er nog een versie 4.4?
Ik heb ook gehoord over 4.4 Kitkat.
Is dit betrouwbaar? en hoe moet dit dan?

Hopelijk kunnen jullie mij erbij helpen.

Met vriendelijke groet,

Michelle
icon

Beste antwoord door Issam 31 oktober 2015, 15:51

Hi Michelle,

Welkom terug bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag weer stelt.

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid en zekerheid over wilt hebben. We hebben voor de Samsung Galaxy S3 tot maximaal Android 4.3 vrijgegegeven. Het is dus niet mogelijk om via de 'normale weg' je toestel te updaten naar Android 4.4. Als je een beetje technisch bent en goed gebruik maakt van google dan kan je jouw toestel updaten naar Android 4.4. Let wel op dat hier risico's aan verbonden zijn.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Michelle! Heb je nog andere vragen of verzoeken dan horen we dat graag. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi Michelle,

Welkom terug bij de T-Mobile Community! Leuk dat je hier je vraag weer stelt.

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid en zekerheid over wilt hebben. We hebben voor de Samsung Galaxy S3 tot maximaal Android 4.3 vrijgegegeven. Het is dus niet mogelijk om via de 'normale weg' je toestel te updaten naar Android 4.4. Als je een beetje technisch bent en goed gebruik maakt van google dan kan je jouw toestel updaten naar Android 4.4. Let wel op dat hier risico's aan verbonden zijn.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Michelle! Heb je nog andere vragen of verzoeken dan horen we dat graag. 😉

Reageer