Beantwoord

Update naar Android 8 Samsung Galaxy S7 TNL en een achterlopende beveiligings patch.

• 11 juni 2018
  • 1 reactie
  • 475 Bekeken

Ik heb een vraag met betrekking tot de update naar Android 8 voor onze Samsung S7 TNL. Het valt mij op dat T-Mobile met grote regelmaat achter loopt met de updates welke uitgerold moeten worden naar mijn S7. Allereerst lopen we meer dan een maand achter met de beveiligings patch. We zitten nog op 1 Maart. Waarom is dat? De overige branded providers hebben dit niet. Sterker nog.. Vodafone heeft zelfs al Android 8 uitgerold. Hiermee kom ik op mijn 2e vraag. Alle andere providers hebben Android 8 uitgerold wanneer gaat T-Mobile dit doen? Zit hierbij ook de beveiliging patch update? Heel graag verneem ik uw antwoord hier over omdat het wel heel erg stil blijft vanaf de zijde van T-Mobile.
Met vriendelijke groet,
Wilfred Pontfoort

icon

Beste antwoord door David 12 juni 2018, 07:40

Hoi Wappiesoft,

Je hebt in dit algemene topic al een reactie achterlaten voor de experts. In combinatie met jouw laatste reactie wordt dit vast snel beantwoord. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wappiesoft,

Je hebt in dit algemene topic al een reactie achterlaten voor de experts. In combinatie met jouw laatste reactie wordt dit vast snel beantwoord. Dit topic gaat op slot.