Beantwoord

Update naar lollipop voor mijn Galaxy S5 G901F

• 16 april 2015
  • 3 reacties
  • 850 Bekeken

Hoi!

Deze vraag is misschien al wel gesteld, maar ik kon het antwoord niet vinden.

Ik heb sinds een maandje of twee een Galaxy S5 bij mijn verlengde contract. Nu had ik al gelezen dat de software update naar lollipop van T-mobile zo'n twee maanden geleden is uitgekomen. Maar mijn telefoon wil dus niet updaten. Automatisch updaten staat aan, zelf controleren op updates levert niks op en via Kies krijg ik ook de melding dat de laatste versie erop staat. Moet ik 'm dan ergens vandaan halen, of komt die update vanzelf een keer aanwaaien?

Nog wat gegevens van mijn telefoon om het wat makkelijker te maken:

Mijn softwareversies zijn:
AP: G901FXXU1ANI5
CP: G901FXXU1ANI3
CSC: G901FTNL1ANK2

Androidversie is 4.4.4
icon

Beste antwoord door Rosan1 16 april 2015, 14:08

Beste Amber deze vraag is idd al vaker lang gekomen op het forum.
Jij heb een Galaxy s5+ daarvan is de lolli pop update nog niet uit.
Hij word wel uitgerold al in andere landen maar nog niet in Nederland verder heb je een t mobile versie en voordat die uitkomt in Nederland krijgen we meestal eerst de gewone versie.
Het beste kan je het Samsung topic in de gaten houden daar zitten meerdere erop te wachten.

https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-software-update-topic-stel-vragen-de-expert-203345
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Badge +13
Beste Amber deze vraag is idd al vaker lang gekomen op het forum.
Jij heb een Galaxy s5+ daarvan is de lolli pop update nog niet uit.
Hij word wel uitgerold al in andere landen maar nog niet in Nederland verder heb je een t mobile versie en voordat die uitkomt in Nederland krijgen we meestal eerst de gewone versie.
Het beste kan je het Samsung topic in de gaten houden daar zitten meerdere erop te wachten.

https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-software-update-topic-stel-vragen-de-expert-203345
Aah okee, vandaar! Dan is het gewoon een kwestie van geduld hebben dus! Dankjewel voor je antwoord 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Amber,

Ik zie dat je ondertussen goed geholpen bent door Rosan1! :)

Voor verdere vragen en updates wil ik je ook naar het, door haar gegeven, topic verwijzen om het zo overzichtelijk te houden. Alle informatie komt er ter zijner tijd op en dan is het gelijk voor iedereen beschikbaar!

Als je nog vragen hebt, dan beantwoorden we die natuurlijk daar (of in een ander topic) graag voor je! 🙂