Beantwoord

Update nougat 7.0 op Samsung S6 edge

Ik ben in een bezit van een s6 edge plus, maar ik kan geen update downloaden van de nougat 7.0 terwijl de s6 edge gebruikers dit wel hebben.. Hoe kan ik dit update downloaden?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 13 juni 2017, 13:53

Hoi Carnales.

Er staat PHN in je CSC-code, wat inhoudt dat je Nederlands unbranded firmware op je toestel hebt staan. Volgens deze Sammobile pagina is 6.0.1 de meest recente update. Je zal nog even moeten wachten op Samsung, zij zullen deze update moeten schrijven en vrijgeven. T-Mobile is niet verantwoordelijk voor deze firmware.

Mocht je verder nog vragen hebben over dit onderwerp, zou je ze dan in het algemene topic over Samsung updates willen plaatsen? Op die manier houden we de vragen over dit onderwerp een beetje bij elkaar. Alvast bedankt. 🙂

Om het forum overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zou je eens naar *#1234# kunnen bellen, en dan hier de 3 verschenen regels noteren? Dan kunnen wij zien welke firmware jij hebt, en of er voor die firmware een update beschikbaar is.
Ik heb precies hetzelfde op mijn S6 edge plus. Ik heb contact gehad met Samsung helpdesk en die gaven aan dat iedereen de update zou moeten hebben. (branded en unbranded) Ik moet proberen om via de pc met smart switch te updaten en als dit niet werkt, dan resetten. Beide geprobeerd en helaas zonder resultaat. Hoor ook graag andere opties, ik heb een unbranded versie!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Carnales,

Zou je net zoals Lea het hier vermeld *#1234# bellen. Je ziet dan 3 regels.
Zou je die willen noteren. Kunnen we zien wat voor firmware je hebt.

- Snotaapje;)
Geen probleem:

G928FXXS3BQA7
G928FXXS3BQA1
G928FPHN3BPJ3
Model: SM-G928F

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met klantenservice ( T-Mobile) en zij gaven aan dat ik nog even moet wachten omdat de update nog niet is vrijgegeven. Volgens mij is dit niet waar en zag ik hier en daar al reacties dat met al een update heeft ontvangen.

Alvast bedankt voor je reactie.
Hoi Carnales.

Er staat PHN in je CSC-code, wat inhoudt dat je Nederlands unbranded firmware op je toestel hebt staan. Volgens deze Sammobile pagina is 6.0.1 de meest recente update. Je zal nog even moeten wachten op Samsung, zij zullen deze update moeten schrijven en vrijgeven. T-Mobile is niet verantwoordelijk voor deze firmware.

Mocht je verder nog vragen hebben over dit onderwerp, zou je ze dan in het algemene topic over Samsung updates willen plaatsen? Op die manier houden we de vragen over dit onderwerp een beetje bij elkaar. Alvast bedankt. 🙂

Om het forum overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot.