Beantwoord

Update Samsung Galaxy S7 Edge

• 25 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

ik las gisteren dat de update voor t-mobile is uitgerold maar ik heb hem nog niet hoe kan dit of duurt het nog een paar dagen

mvg D.Voolstra
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 oktober 2016, 15:08

Hoi dvoolstra.

Dank je voor je bericht. In dit geval staat er 'PHN' in je CSC-Code, wat inhoudt dat je Nederlands Unbranded firmware hebt. G935FPHN1BPH3 is daarvan momenteel de meest recente, volgens deze Sammobile pagina, die heb je zo te zien ook.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi dvoolstra, welkom op het klantenforum.

Zou je kunnen 'bellen' naar de code *#1234# (Sterretje Hekje Cijfers Hekje) en dan de 3 regels die in beeld verschijnen hier neer kunnen zetten? Dan kunnen we zien welk toestel en welke firmware je hebt en je vertellen welke firmwareversie de huidige is en bij wie je moet zijn voor een update.
AP : G935FXXU1BPHJ

CP : G935FXXU1BPHJ

CSC : G935FPHN1BPH3

Model : SM-G935F
Hoi dvoolstra.

Dank je voor je bericht. In dit geval staat er 'PHN' in je CSC-Code, wat inhoudt dat je Nederlands Unbranded firmware hebt. G935FPHN1BPH3 is daarvan momenteel de meest recente, volgens deze Sammobile pagina, die heb je zo te zien ook.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi dvoolstra,

Allereerst welkom op het forum. Ik zie dat Kaassausje je al voorzien heeft van een antwoord. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het dan even weten.

Reageer