Beantwoord

Update Samsung S7 Edge blijft hangen

• 29 september 2017
  • 1 reactie
  • 2084 Bekeken

Reputatie 2
Ik kreeg vandaag een update voor de samsung s7 edge, maar nu probeert hij systeemupdate installeren wanneer deze rond de 30% is valt het toestel uit en begint weer opnieuw. Dit is nu al zeker een ruim een uur gaande, wat moet en kan ik nu doen.
icon

Beste antwoord door David 2 oktober 2017, 13:52

Hi Engelsman1300,

Dat klinkt niet zo best! Heb je daar nu nog last van of heb je in de tussentijd nog wat geprobeerd?

Ik raad je anders deze instructies van Samsung aan. Hier staat precies in wat je kunt proberen wanneer jouw Samsung in een loop zit. Zou je deze stappen eens uit kunnen voeren en dan laten weten of het gelukt is het probleem te verhelpen? Anders horen we graag wat je geprobeerd hebt en wat er op dit moment aan de hand is.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Engelsman1300,

Dat klinkt niet zo best! Heb je daar nu nog last van of heb je in de tussentijd nog wat geprobeerd?

Ik raad je anders deze instructies van Samsung aan. Hier staat precies in wat je kunt proberen wanneer jouw Samsung in een loop zit. Zou je deze stappen eens uit kunnen voeren en dan laten weten of het gelukt is het probleem te verhelpen? Anders horen we graag wat je geprobeerd hebt en wat er op dit moment aan de hand is.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet!

Reageer