Beantwoord

Update van Samsung Galaxy grand neo plus

• 7 maart 2017
  • 2 reacties
  • 1113 Bekeken

Goede avond
Ik heb een vraag komt
Er nog een Update voor deSamsung Galaxy grand neo plus en wat voor update wand iedereen heeft de 6.0 update al alleen ik heb nog de 4.4.4
icon

Beste antwoord door ShadowLea 8 maart 2017, 23:31

Nee. Helaas niet.

Toestellen krijgen 18 maanden lang updates, met maximaal 2 grote versies. (Soms 3 voor flagships). Dit zijn de contracten die fabrikanten hebben met Google met betrekking tot Android.

De Galaxy Grand Neo Plus is van Februari 2014, en is dus 36 maanden oud. Het contract tussen Google en Samsung voor de updates van dit toestel is al anderhalf jaar verlopen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hpo P.peters,

Welkom op het forum!
Ik heb even op Sammobile naar firmware voor je telefoon de Samsung Galaxy Grand Neo Plus (GT-I9060I). Jammer genoeg waren er de laatste tijd alleen maar kleine updates. Omdat je telefoon een oud model is komen er geen nieuwere updates. Als je persé 6.0 inmiddels al 7.0 wilt hebben is het tijd om een nieuwe toestel te kopen.
Ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord

- Snotaapje;)
Reputatie 7
Badge +9
Nee. Helaas niet.

Toestellen krijgen 18 maanden lang updates, met maximaal 2 grote versies. (Soms 3 voor flagships). Dit zijn de contracten die fabrikanten hebben met Google met betrekking tot Android.

De Galaxy Grand Neo Plus is van Februari 2014, en is dus 36 maanden oud. Het contract tussen Google en Samsung voor de updates van dit toestel is al anderhalf jaar verlopen.

Reageer