Vraag

Update voor de Samsung Galaxy S GT-I9000

Reputatie 2
Ik heb een Samsung Galaxy S GT-I9000. Heb versie 2.2.1 erop staan. Zojuist met Samsung gebeld, er moet een nieuwe versie zijn, namelijk versie 2.3. Maar als ik deze via kies erop wil zetten, krijg ik het volgende:

Firmwaregegevens:

Dit is de nieuwste firmware

Huidige firmwareversie: PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS4 (TNL)
Laatste firmwareversie: PDA:JS5 / PHONE:JPY / CSC:JS4 (TNL)

Erg vreemd, ik heb versie 2.2.1 erop staan, terwijl er een versie 2.3 is. Hoe komt dit, en hoe kom ik aan versie 2.3? Want heb enkele problemen met mijn toestel, en wil kijken of die met de nieuwe versie opgelost zouden zijn..

350 reacties

Ik heb precies hetzelfde als Rene. Heb de laatste versie van Keys erop staan. Ook eerst SD-card en SIM-card verwijderd en factory-reset gedaan. Heeft niet mogen baten.
Badge +12
@Pietjepukke,

Je hebt waarschijnlijk net als Renefranssen de firmware van T-mobile.
Daar is hij nog niet uit :(

Via een andere manier kan je wel aan de 2.3.3 komen, maar dan vervallen de apps en andere zaken die je op het toestel hebt staan/gezet
Bedankt, Dave. Ik las het net in het andere topic. Mijn apps zijn toch al verwijderd met die factory reset. Kom maar op met jouw manier! Alvast bedankt en groet.
Badge +12
@Pietjepukke,

Dat is goed, ik heb je een PM gestuurd 🙂
Reputatie 2
@pietjepukke

Wat voor problemen heb jij met de SG-S ?
Hallo kun je mij ook ff een PM sturen

Badge +12
@Hannes,

Ik heb je PM gezien en retour gestuurd 😃
Reputatie 2
Kun je mij die PM ook sturen? Wil nu ook wel eens updaten naar 2.3.3, kan door mn Tmobile firmware helaas niet
Badge +12
@vdmjordy,

Je hebt een PM van mij ontvangen hoor 😃
Ha Dave,

zou je mij diePM ook willen sturen? Ik zit ook vast aan de t-mobile firmware.

alvast bedankt!

LeanderA
Badge +12
Ha Dave,

zou je mij diePM ook willen sturen? Ik zit ook vast aan de t-mobile firmware.

alvast bedankt!

LeanderA

Hi,

Ik heb je een pm gestuurd 😃
Ik hoop dat ik mag aansluiten in de rij voor een PM, over hoe te updaten naar 2.3.3

Alvast bedankt
Reputatie 3
Dave6700

Waarom zet je het niet gewoon zichtbaar voor iedereen ipv van steeds via pm.

Zo kan ierdeen het direcht zien.

GR

Reputatie 3
Hí Dave, Ik heb ook de Samsung Galaxy S GT-I9000 met versie 2.2.1 en zou ook graag je PM willen ontvangen.
Heb nog wel een vraagje: je schrijft dat je Apps vervallen, maar ook 'andere zaken'.

Wat zijn dit voor 'andere zaken'?
Alvast bedankt voor je hulp.
Groet, Bersto
Dave6700

Waarom zet je het niet gewoon zichtbaar voor iedereen ipv van steeds via pm.

Zo kan ierdeen het direcht zien.

GR

Mijn eerste gedachte is dat T-Mobile dit officieel niet toe laat. Want rooten laat immers je garantie vervallen als ik dat goed heb opgepikt.
Ben ook al een tijd aan het 'hopen' op een update van mijn SGS. Vorig jaar oktober is deze gerepareerd door T-Mobile en die hebben toen meteen Froyo erop gezet, maar sinds dien heb ik geen updates langs zien komen. Heb zojuist mijn Kies geupdate naar 2.0.1.11053_99 maar helaas, "Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt"

Maar ik zie in deze thread een andere versie dan ik heb, zijn er anderen die hetzelfde hebben met: PDA:JP6 / PHONE:JPM / CSC:JP2 (XEN) ?

Hij is dus via T-mobile aangeschaft & gerepareerd, maar ik heb geen T-mobile logo o.i.d.

Alvast bedankt.

Gr,

PapaJim

Badge +12
@all,

Ik plaatst het hier niet omdat het via een bepaalde manier is.

Ik heb naar degene die het vroegen een PM gestuurd.

@Papajim,
Maak je al gebruik van de laatste update van Samsung Kies?
@Dave: ik heb vanmiddag versie 2.0.1.11053_99_3 van de Samsung site gedownload & geinstalleerd. Maar helaas ik blijf de melding: "Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt " PDA:JP6 / PHONE:JPM / CSC:JP2 (XEN)
Badge +12
@Papajim.

Jij weet 100% zeker dat je geen T logo ziet ?
Want dan moet hij echt via Kies te downloaden zijn.
@Dave. Ik krijg gewoon een Samsung opstart logo. En ik heb het de afgelopen tijd zelfs op 3 verschillende pc's getest, maar "Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt" Ik heb zelfs een factory reset/recovery gedaan (dmv 3 button combo) maar dat maakte ook niet uit....
Badge +12
@Papajim,

Dat is dan vreemd, ook jij kan het op de andere manier doen als je wilt.
Zie mijn pm.
tmobile_webcare T-Mobile Webcare
De update is door ons getest en goedgekeurd. We wachten nu op akkoord van T-Mobile International om de update aan te bieden. ^AdW
Jul 18, 4:11 AM via CoTweet

DEZE TWEET VAN T_MOBILE HEB IK VANDAAG ONTVANGEN.
Nadat het vorige jaar gigantisch mis was gelopen met flashen, heeft Dave mij van mijn flash-angst af kunnen helpen

.

@Dave Thnx again.

Draai nu (als een trein) op 2.3.4
Badge +12
@Papajim,

Gelukkig is het gelukt en draai je nu als een sneltrein! :)
Veel plezier nog en mocht je een vraag hebben hoor ik het wel.
Hallo Dave,

ik hoop niet dat je me vind zeuren maar ik zou het ook graag willen weten.

Reageer