Vraag

Update voor de Samsung Galaxy S GT-I9000

Toon eerste reactie

350 reacties

Reputatie 6
Badge +12
@sabrina2011,

Daar is geen voordeel bij! 😞
Je hebt inmiddels een PM van mij.
Hoi Dave, ik heb 2.3.5 en mijn googleplay wil niets meer downloaden zou 2.3.6 dit kunnen verhelpen of ligt het probleem dan ergens anders? Alvast bedankt

Hoi Dave, ik heb 2.3.5 en mijn googleplay wil niets meer downloaden zou 2.3.6 dit kunnen verhelpen of ligt het probleem dan ergens anders? Alvast bedankt

Hoi Dave ik zag dat je het antwoord al had gegeven bedankt ga het gelijk proberen.
Reputatie 6
Badge +12
@Wilma1977,

Voor jou probleem lost dit op:
Er is momenteel een probleem met Google Play, je kan dan niet meer downloaden of apps upgrade.
Dit is de oplossing:

Menu - Instellingen - Applicaties - Applicaties beheren

Ga naar de tab "Alles"
Scroll down naar Google Play Store en klik aan
Klik vervolgens op Updates verwijderen
Start Play Store opnieuw (Oude snelkoppeling kan mogelijk niet meer werken)

Heb je 2.3.6. niet persé voor nodig ;) 
Hallo,

Ik probeer zojuist mijn Samsung Galaxy S te upgraden met de nieuwste Android versie. Ik heb Samsung Kies, geupdate, er is voldoende vrije ruimte op HDschijf en op mijn telefoon.

Als ik op firmware upgraden druk gaat hij aan de slag met het downloaden van de bestanden en springt mijn telefoon vervolgens in een bepaalde stand waarin in staat "dont turn of target" echter krijg ik dan al snel de melding dat mijn pc de telefoon niet herkent met een aantal stappen die ik moet doen om het opnieuw te proberen. Nadat ik dat heb gedaan gaat het weer vanaf begin af aan en krijg ik uiteindelijk de melding dat de pc mijn telefoon niet herkent.

Ik word een beetje moedeloos van en hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +12
@Anouar030,

Vervelend dat het niet lukt 😞

Wil je eens kijken of het werkt via een andere USB poort ? :D
Dave670 schreef:

@Anouar030,

Vervelend dat het niet lukt 😞

Wil je eens kijken of het werkt via een andere USB poort ? :D

Zeker, maar goed problemen zijn er om opgelost te worden.

Ik heb een andere USB poort gebruikt maar wederom de zelfde melding.
Reputatie 6
Badge +12
@Anouar030,

Om welk toestel gaat dit?  (Samsung Galaxy S1?)
Je hebt nu 2.2.1 ?
Dave670 schreef:

@Anouar030,

Om welk toestel gaat dit?  (Samsung Galaxy S1?)
Je hebt nu 2.2.1 ?

Gaat idd om de Galaxy S1

met android versie 2.2
Reputatie 6
Badge +12
@Anouar030,

Vreemd dat hij het niet goed pakt op jou toestel.
Blijkbaar is zoals jij aangeeft 2.3.3 eindelijk beschikbaar via Samsung Kies 🙂

Heb je misschien nog een andere computer/laptop in huis om te testen?
Dave670 schreef:

@Anouar030,

Vreemd dat hij het niet goed pakt op jou toestel.
Blijkbaar is zoals jij aangeeft 2.3.3 eindelijk beschikbaar via Samsung Kies 🙂

Heb je misschien nog een andere computer/laptop in huis om te testen?

Ja heb een minilaptop waarop ik nu Samsung Kies installeer, hopelijk trekt hij dat ivm geheugen/processor.

Zal later een terugkoppeling geven of dat wel heeft gewerk mocht het lukken met het programma.

En mbt tot de versie 2.3.3 was ik in de veronderstelling dat ik nieuwste versie 4.1 er op zou krijgen als ik hem update maar dat is dus niet het geval? Waarom is dat?
Reputatie 6
Badge +12
@Anouar030,

Omdat Android 4.0 en 4.1 helemaal niet uitkomt voor de Samsung Galaxy S1.
@ Dave670

Thanks, dat wist ik niet.

Ik heb inmiddels op de minilaptop het geprobeerd, maar ook daar krijg ik dezelfde melding in dezelfde fase van het installeren 😞
Reputatie 6
Badge +12
Ik ga morgen jou een PM sturen.
Dave670 schreef:

Ik ga morgen jou een PM sturen.

Oke, ik wacht het af
Reputatie 6
Badge +12
@Anouar030,

Je hebt de PM gehad 🙂 !
hallo,

ik heb sinds kort windows 8 op mijn pc, ik ging dus muziek die ik gedownload had op mijn pc overzetten op mijn samsung S plus. maar nu is het probleem als ik samsung kies air opstart ik een code in moet vullen op mijn pc die op mijn gsm verschijnt zodra de pc en gsm met elkaar verbonden zijn. maar als ik dat gedaan heb en op oke druk, valt mijn gsm uit?? dan start mijn telefoon weer automatisch op, maar de verbinding met samsung kies air is dan verbroken. heb het al een paar keer geprobeerd, maar het probleem blijft. iemand een idee waar dit aan kan liggen??
graag jullie reactie.

groetjes
Hallo
Ik heb ook een gt-i9000 met android 2.2.1.
Het is een t-mobile toestel.
Wat is de nieuwste firmware voor dit toestel en hoe krijg
ik dit op mijn telefoon?
Ben al een paar dagen met kies aan het klooien maar
dit lukt niet echt.

alvast bedankt
Reputatie 7
@kiel
Welkom op het Forum van T-Mobile!

De nieuwste versie die beschikbaar is voor dit toestel is Android 2.3.6 (Gingerbread) Voor hulp bij het updaten van de software kun je dit stappenplan volgen.
Michel_1 schreef:

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/kiel-275262/"
Welkom op het Forum van T-Mobile!

De nieuwste versie die beschikbaar is voor dit toestel is Android 2.3.6 (Gingerbread) Voor hulp bij het updaten van de software kun je https://"http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/samsung/i9000-galaxy-s/software-update-en-synchroniseren/software-update-installeren"

Ik denk dat er een soort van lock van t-mobile opzit.
Dave stuurt een pm?
Helpt dat misschien?
Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +12
@Kiel,

Na mijn weten was 2.3.6 voor T-Mobile Branded nog niet uit, hij kan inmiddels wel uit zijn hoor.
Controleer dit eens via Samsung Kies ?
heb sgs 1 geflasht met cm mod 10.1, heb nu android 4.2.1 erop, loopt lekker snel en zonder problemen maar is wel even wennen.
met 2.3.6 wat er op stond niks dan gezeik en het toestel wordt echt supertraag. zou hem beter bij de oude versie laten dus..
Reputatie 6
@Kiel

De GingerBread versie (2.3.6) is beschikbaar, deze zou je via KIES moeten kunnen installeren.
Beste Ik heb sinds kort een samsung gt-i9000 gekregen van mijn zwager die een i-phone heeft gekocht.
Nu wil ik via kies de telefoon update van android 2.2 naar hoger want volgens de samsung medewerker is het nog een wonder dat de telefoon nog werkt maar dat gaat niet en de phone house wil het wel doen maar rekent 45 euro hiervoor.
Heeft iemand advies ?
Reputatie 5
@Tommyvd Welkom op het forum!

Wat sympathiek van je zwager! Wil je proberen om je telefoon up te daten door dit stappenplan te volgen? Laat je even weten of het is gelukt.

Reageer