Beantwoord

USB aansluiten lukt niet S6

• 1 juli 2016
  • 1 reactie
  • 599 Bekeken

goedenavond, Ik heb de samsung s6 en op geen mogelijke manier kan ik gegeven overdragen via usb kabel. zowel op mn vader zn pc niet op mijn pc niet maar bijvoorbeeld ook niet in de kruidvat bij het fotoapparaat.
wie helpt me alsjeblieft? groetjes mandy
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 1 juli 2016, 21:52

Hi Mandy

Welkom op het forum van T-Mobile. Heb je ook Samsung Kies op je computer geïnstalleerd en hiervan gebruik gemaakt?

Met dit programma krijg je hulp bij het overzetten van gegevens.

Zonder dit programma moet je kijken naar de modus waarin jouw telefoon voor het contact via usb staat vermeld.

Dit kun je doen door je toestel aan te sluiten via de usb-kabel. Schuif dan de notificatiebalk naar beneden. Je krijgt dan een optie te zien als aangesloten als media device of camera foto software en die moet je op MTP (media transfer protocol) zetten en je toestel wordt als extern schijf gebruikt.

groeten,

Robert
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hi Mandy

Welkom op het forum van T-Mobile. Heb je ook Samsung Kies op je computer geïnstalleerd en hiervan gebruik gemaakt?

Met dit programma krijg je hulp bij het overzetten van gegevens.

Zonder dit programma moet je kijken naar de modus waarin jouw telefoon voor het contact via usb staat vermeld.

Dit kun je doen door je toestel aan te sluiten via de usb-kabel. Schuif dan de notificatiebalk naar beneden. Je krijgt dan een optie te zien als aangesloten als media device of camera foto software en die moet je op MTP (media transfer protocol) zetten en je toestel wordt als extern schijf gebruikt.

groeten,

Robert

Reageer