Beantwoord

Valse vochtdetectie melding samsung S8

• 27 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 682 Bekeken

de hele dag heb ik al een melding dat er vocht in mijn oplaad punt zou zitten maar er is helemaal geen vocht bijgekomen. Heb het zekere voor het onzekere genomen en hem op alle maniere proberen te drogen maar de melding blijft kan dit een software probleem zijn?
icon

Beste antwoord door Brammetje94 27 augustus 2019, 16:50

Oei! Dat is vervelend.

Ik lees het een en ander over een softwarefout, maar het is niet met zekerheid te zeggen of het daar aan ligt. Wat je kan proberen:

Aan/uit test:
  1. Telefoon aan de kabel, dan krijg je de melding dat er vocht is (correct?)
  2. Telefoon herstarten zonder de kabel te verwijderen.
  3. Gaat het toestel laden of geeft het toestel alsnog de melding?
Softwareloze test:
  1. Schakel het toestel uit.
  2. Optioneel: Als je een fohn hebt, maak de oplaad poort goed warm (2 minuten op standje 1 lage stand).
  3. Plug het toestel in. En wat gebeurt er nu?
Een aantal mensen hebben hier succes mee gehad. Lukt het allemaal niet? Dan kan je altijd nog even een draadloze lader gebruiken om je toestel tussentijds op te laden.
Bekijk origineel

5 reacties

Oei! Dat is vervelend.

Ik lees het een en ander over een softwarefout, maar het is niet met zekerheid te zeggen of het daar aan ligt. Wat je kan proberen:

Aan/uit test:
  1. Telefoon aan de kabel, dan krijg je de melding dat er vocht is (correct?)
  2. Telefoon herstarten zonder de kabel te verwijderen.
  3. Gaat het toestel laden of geeft het toestel alsnog de melding?
Softwareloze test:
  1. Schakel het toestel uit.
  2. Optioneel: Als je een fohn hebt, maak de oplaad poort goed warm (2 minuten op standje 1 lage stand).
  3. Plug het toestel in. En wat gebeurt er nu?
Een aantal mensen hebben hier succes mee gehad. Lukt het allemaal niet? Dan kan je altijd nog even een draadloze lader gebruiken om je toestel tussentijds op te laden.
Dank je voor de tip. Het is ondertussen opgelost. heb m de hele nacht naast de blazer van de pc gelegt en de volgende ochtend was het voorbij.
Reputatie 4
Badge +3
Hey @Gio2012,

Inventieve oplossing! Fijn dat het is verholpen in ieder geval!
Hey @Gio2012,

Inventieve oplossing! Fijn dat het is verholpen in ieder geval!

Dank je soms moet je creatief zijn 😉
Reputatie 7
Badge +19
Zeker waar! 😂

Reageer