Vraag

Van HTC One M8 naar Galaxy S7 Edge: teleurgesteld!

• 29 juni 2016
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Ik heb alle beoordelingen gelezen over de nieuwe Galaxy S7 Edge.. Het zou zijn DE perfect smartphone.. Ik moest mijn abo verlengen en mijn HTC one m8 dede nog echt goed. Maar toch heb ik gekozen de S7 ook een omdat de nieuwe htc m10 nog niet beschikbaar was.
Wat ben ik teleurgesteld! Het is traag, reageert niet goed, lagging en dit op 4G..terwijl ik zet mijn htc vaak op 3G om data bundel te sparen, en het werkt prima op 3G... Maar de S7 op 3G? No way!
Ja, die heeft wel veel extra functies, gadgets eigenlijk. Niks bijzonders.
Ik wilde weten of ik ben de enige die spijt heb? Vind iemand ook dat de htc m8 beter is dan de Samsung S7 edge?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey L0uisa,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je ontevreden bent met je nieuwe telefoon.

Over het algemeen hebben we eigenlijk vooral positieve berichten ontvangen hier op het forum over de Samsung Galaxy S7 (Edge).

Heb je dat probleem met het netwerk, heb je dat overal of op één locatie? Heb je al eens een kruistest geprobeerd? Zit er toevallig een SD-kaart in je telefoon? Zo ja, zou je kunnen aangeven welk model dit is? We zien nog wel eens problemen langskomen met de S7 en het netwerk, hier is soms de SD-kaart de oorzaak van.

Hopelijk kunnen we je hier in ieder geval mee helpen!

Reageer