Vraag

Verbinding is slecht

  • 29 juli 2015
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Goedendag, ik heb de laatste tijd ( 2 a 3 weken) een hele slechte verbinding, heb geen 3G en al helemaal geen 4G meer terwijl ik daarvoor eigenlijk overal gewoon 4G had. Waar kan dat mee te maken hebben?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Michel36,

Welkom op ons Forum! :)

Uit het chatgesprek van jou met mijn collega begrijp ik dat je dit probleem overal ervaart en dat je een kruistest ging uitvoeren. Ben je hier al toe in de gelegenheid geweest en heb je hier al een resultaat van? Je simkaart is qua cijfers niet verouderd, maar misschien kun je de kaart eens voorzichtig schoonmaken met een droge doek? Heb je de simkaart misschien geknipt? Dit kan ook voor een slechter netwerk zorgen!

Ik hoor graag wat de uitkomst is en of wij nog ergens bij kunnen helpen!
Badge +13
Beste Michel dat is niet handig en vooral erg vervelend zeg!
Is er een mogelijkheid dat het aan je sim kaartje ligt?
Dus is dit een vrij oud sim kaartje?

Heb je de storingen pagina al bekeken of er misschien actieve storingen zijn?
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-en-contact/bereik/storingen.aspx

Ook zou het kunnen dat er werkzaamheden zijn in jouw gebied,
https://www.t-mobile.nl/service-en-contact/netwerk-en-bereik/werkzaamheden

En als al deze dingen niet zijn kan je het beste een dekking klacht aanmaken dan onderzoeken ze jouw situatie en met max een dag of 10 bellen ze je terug met de bevindingen.

Reageer