Beantwoord

Verbinding valt weg tijdens het bellen bij Galaxy S7

• 1 mei 2018
  • 6 reacties
  • 1152 Bekeken

Reputatie 2
Elke keer als ik bel dan na een tijdje valt de verbinding weg,
Je ziet een rondje met een streep erdoor heen op de plek waar je bereik staat.
Je hoort een raar geluidje en dan valt het weg.
Samsung geeft aan dat ik een simkaart moet vervangen om uit te sluiten dat het niet daaraan ligt.
Maar Samsung gaat er ook vanuit dat jullie simkaarten gratis zijn wat niet zo is.
Dus wat zijn jullie suggesties?

Bedankt
icon

Beste antwoord door Bas 2 mei 2018, 10:45

Hey demdemmy,

Goed dat je zelf al contact hebt gezocht met Samsung! Ik help je natuurlijk graag verder met het vinden van een oplossing. Indien je in de gelegenheid bent om je simkaart in een ander toestel te plaatsen, zou ik je willen vragen dit te proberen. Hierdoor kunnen we namelijk uitsluiten of bevestigen dat het aan de simkaart ligt.

Ook kun je een kijkje nemen binnen dit topic. Hierin vind je allerlei tips en instructies die je kan volgen wanneer je problemen ervaart met het netwerk.

Verder heb ik je een privebericht gestuurd met wat meer informatie. Ik hoor het graag van je, demdemmy! 😃
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey demdemmy,

Goed dat je zelf al contact hebt gezocht met Samsung! Ik help je natuurlijk graag verder met het vinden van een oplossing. Indien je in de gelegenheid bent om je simkaart in een ander toestel te plaatsen, zou ik je willen vragen dit te proberen. Hierdoor kunnen we namelijk uitsluiten of bevestigen dat het aan de simkaart ligt.

Ook kun je een kijkje nemen binnen dit topic. Hierin vind je allerlei tips en instructies die je kan volgen wanneer je problemen ervaart met het netwerk.

Verder heb ik je een privebericht gestuurd met wat meer informatie. Ik hoor het graag van je, demdemmy! 😃
Reputatie 2
Ik heb naar de topic gekeken maar geen van deze dingen is echt bij mij aan de hand.
Het is gewoon zo dat als ik bel er na een tijdje verbinding dus verbreekt (niet na de 2 uurs gesprek) maar gewoon random kan na 10 minuten zijn maar kan ook na 1 uur zijn.
En dan moet ik steeds terugbellen en dan gebeurt het echt de hele tijd. Dat in een uur aan de telefoon ik dit zeker 10 keer krijg moet dus nu alsnog de test doen om simkaart in een andere toestel te doen ? #durftevragen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Demdemmy,

Top dat je het topic nog even hebt nagelopen! Dan kunnen we die opties in ieder geval uitsluiten. :)

Het is inderdaad handig als je een kruistest met de simkaart uit kunt proberen. Door de simkaart in een ander toestel te testen, kunnen we er namelijk achterkomen of het probleem door de simkaart of juist door het toestel wordt veroorzaakt. Lukt het om dit uit te proberen?

Laat het ons maar weten zodat we je daarna weer snel verder kunnen helpen!
Reputatie 2
Ah ok ja dan ga ik dat zo toch even proberen dan ik weer niet hoelang zo iets moet duren maar laat het een uurtje in de andere toestel 😁 bedankt
Reputatie 2
Ben goed geholpen in de winkel liep er toevallig langs.
Had best wel een oude simkaart dus zal zeer zeker daaraan hebben gelegen.
Super bedankt😁
Reputatie 7
Badge +19
Ah, super om te lezen! Ook in de T-Shops staan er top medewerkers die je goed kunnen helpen inderdaad! Fijn dat nu alles weer helemaal werkt! Mocht je in de toekomst nog ergens mee zitten, dan staan we voor je klaar. 😃

Reageer