Vraag

Verbinding verbreekt halverwege gesprek

• 19 februari 2014
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

Mijn telefoon (of het netwerk) verbreekt regelmatig de verbinding als ik halverwege een gesprek ben. Daarna moet ik drie keer terugbellen voor ik weer verbinding krijg. Mijn bereik is prima en ik heb nog genoeg belminuten. Ligt dat aan het toestel? Is dat iets wat T-mobile af en toe fout doet? Ideeen of tips om dit te verhelpen? Ik start mijn eigen bedrijf en dan wordt ik hier dus echt nijdig van...

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ervaar je dit probleem ook met een andere sim?
@daniellekrabshu

Kun je ook aangeven of je dit probleem op meerdere locaties hebt of alleen op 1 bepaalde bestemming? Indien het om 1 locatie gaat ontvang ik graag de volledige postcode van je zodat ik het voor je kan nakijken. Op de postcode waarmee je bent geregistreerd zijn geen problemen bekend. Daarom ontvang ik graag meer informatie om te kijken hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Ik heb geen andere simkaart waar ik dit mee uit kan proberen. Wel heb ik deze sim eens in een ander toestel gedaan en toen kreeg ik geen internet, maar dat is vast een ander probleem...

mijn postcode is 3543 br. Als ik op de tmobile website dit intyp zie ik dat ze gewoon dekking hebben. Mijn telefoon geeft ook aan dat het signaal sterk is.
Reputatie 6
Badge +16
@daniellekrabshu

Onze excuses voor de late reactie.

Op deze postcode was er een storing waardoor je inderdaad minder goed een gesprek kon opstarten. Deze storing zou inmiddels opgelost zijn, ervaar je dit probleem nog steeds?

Mocht het probleem bij jou nog steeds niet opgelost zijn, zou je jouw toestel dan een keer helemaal terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen nadat je een back-up hebt gemaakt. Voor instructies kan je de toestelhulp pagina raadplegen. 🙂

Reageer