Beantwoord

Verborgen contact WhatsApp herstellen

• 7 januari 2017
  • 7 reacties
  • 10949 Bekeken

Ik moest een contact in WhatsApp verwijderen (het was een werktelefoon van iemand en die kreeg een andere baan). Dit moest ik doen via "contacten", maar dat lukte niet zomaar. Ik kreeg de mededeling dat verwijderen niet kon, maar dat het verborgen zou worden. Dat heb ik toen maar gedaan.

Intussen heb ik wel door hoe je een contact kunt verwijderen. En ik dacht, dan hef ik de verborgen status op en verwijder ik het op de goede manier.
Maar .... ik kan het nergens vinden in mijn telefoon.

Heeft iemand een tip hoe ik dit verborgen contact weer tevoorschijn kan halen?

Mijn toestel is Galaxy Core LTE Prime met Android 5.0.2
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2017, 11:13

Hi Lorene,

Ik heb jouw vraagstuk gelijk even voorgelegd aan onze Klantexperts en zij vermoeden dat het contact misschien toch verwijderd is. Zou je via deze link eens kunnen controleren of je de contactpersoon daar wel vindt? Anders is deze waarschijnlijk toch verwijderd in plaats van verborgen.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lorene,

Als ik het goed begrijp heb je het contact dus via WhatsApp verborgen, niet via jouw contactenlijst? Je zou de verborgen contactpersoon via de volgende stappen weer moeten kunnen zien: Ga naar Whatsapp, vervolgens naar 'Instellingen' en dan 'Contacten'. Hier staat als het goed is een optie om alle contacten weer te geven, inclusief de verborgen contactpersonen. Dan zou je het te verwijderen nummer weer moeten zien!

Laat je weten of het op deze manier gelukt is? Anders helpen we je graag nog verder hiermee! 🙂
Neen, ik heb het niet in WhatsApp verborgen maar in de Contactenlijst. Dat bedoelde ik met "contacten", maar ik begrijp dat dit niet duidelijk was. Sorry.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lorene,

Geen probleem, ik kan het ook helemaal verkeerd begrepen hebben natuurlijk! ;)

Ik heb even flink moeten graven, maar ik heb dit topic gevonden. Hier heeft iemand ook problemen met zijn contactenlijst en Casper geeft hier ook instructies om te zoeken naar eventuele verborgen contactpersonen. Zou je dit eens kunnen proberen?

Hopelijk lukt het op deze manier wel!
Dank voor je speurwerk. Helaas heeft dit voor mij niets opgeleverd. Ik heb "alle contacten weergeven" aan staan. Wel alle mogelijkheden uitgeprobeerd, maar zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lorene,

Ik heb jouw vraagstuk gelijk even voorgelegd aan onze Klantexperts en zij vermoeden dat het contact misschien toch verwijderd is. Zou je via deze link eens kunnen controleren of je de contactpersoon daar wel vindt? Anders is deze waarschijnlijk toch verwijderd in plaats van verborgen.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Heel erg bedankt! Het contact staat niet meer in de lijst en is dus toch verwijderd. Opgelost :D:D
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal top, mooi dat we er uiteindelijk toch achter zijn gekomen! 😃

Reageer