Beantwoord

Verdwijderen simlock van Samsung Galaxy S4 Mini

Hallo,

op uw website heb ik geprobeerd om van mijn vorige mobiel (samsung galaxy s4 mini) de simlock te verwijderen.
Imei nr 35*** ; maar ik krijg dan een melding van een technische storing. Ongeveer 5x geprobeerd.
Kan u de simlock verwijderen van dat toestel?

Dank,
Paul
icon

Beste antwoord door David 23 september 2015, 12:30

Hoi Paul,

Goed dat je dit even checkt, maar let in het vervolg op welke gegevens je openbaar plaatst. Ik heb dit in ieder geval aangepast. :)

Ik heb net even geprobeerd om de simlock op te heffen, maar als ik jouw imei invoer krijg ik de melding dat er geen simlock op zou moeten zitten. Je kunt dit testen door een simkaart van een andere provider in je toestel te plaatsen. Als deze geaccepteerd wordt, dan is je toestel simlockvrij.

Laat even weten of je dit al uitgeprobeerd had en wat hier de uitkomst van is! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paul,

Goed dat je dit even checkt, maar let in het vervolg op welke gegevens je openbaar plaatst. Ik heb dit in ieder geval aangepast. :)

Ik heb net even geprobeerd om de simlock op te heffen, maar als ik jouw imei invoer krijg ik de melding dat er geen simlock op zou moeten zitten. Je kunt dit testen door een simkaart van een andere provider in je toestel te plaatsen. Als deze geaccepteerd wordt, dan is je toestel simlockvrij.

Laat even weten of je dit al uitgeprobeerd had en wat hier de uitkomst van is! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Er zit geen SIMlock op Samsung toestellen in de EU van na 2011. Dat is door de EU per wet verboden.

Reageer