Beantwoord

Verificatie WhatsApp lukt niet

• 8 maart 2017
  • 3 reacties
  • 3328 Bekeken

Hallo,
Mijn naam is Naomi Smit.
Ik heb gisteren mijn nieuwe samsung galaxy s7 edge in huis gekregen. Ik heb toen alle juiste stappen gevolgd zoals het moest, al mijn apps overgezet van mijn oude mobiel naar de nieuwe.
Toen ik even later op mijn whatsapp wou kreeg ik de twee stappen verificatie ervoor.
Ik heb onderhand wel 6 smsjes gehad en ben wel 4 keer gebeld met de code, maar elke keer als ik hem invoer gebeurt er niks en wordt er aangegeven dat ik voor een bepaalde tijd moet wachten. Dit heb ik dus elke keer gedaan maar het levert me niks op.
Ook heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstaleerd, ik heb de mobiel opnieuw opgestart etc. Niks werkt.
Ik ga vanmiddag langs een t-mobile winkel.
Als het echt niet werkt, kan ik dan een nieuw nummer aanvragen zodat ik daarmee wel op whatsapp kan?
icon

Beste antwoord door David 9 maart 2017, 09:25

Hoi Naomi,

Zonde dat WhatsApp niet gewoon goed werkt, dat is best lastig!

In ons systeem zie ik dat mijn collega Michel jou gisteren al geholpen heeft met jouw vraag en jouw nummer gewijzigd heeft voor je. Heeft dit uiteindelijk geholpen of lukt de verificatie op het moment nog steeds niet? Op deze pagina staan een anders een aantal stappen die je kunt doorlopen om dit probleem op te lossen.

Ik hoor graag van je of nu alles werkt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Naomi,

Zonde dat WhatsApp niet gewoon goed werkt, dat is best lastig!

In ons systeem zie ik dat mijn collega Michel jou gisteren al geholpen heeft met jouw vraag en jouw nummer gewijzigd heeft voor je. Heeft dit uiteindelijk geholpen of lukt de verificatie op het moment nog steeds niet? Op deze pagina staan een anders een aantal stappen die je kunt doorlopen om dit probleem op te lossen.

Ik hoor graag van je of nu alles werkt! 🙂
Hoi David,
Ik ben inderdaad gister geholpen door Michel.
Na het wijzigen van mijn nummer is alles goed verlopen. De problemen zijn verholpen en ik kan mijn whatsapp weer gebruiken!

Groet,
Naomi Smit.
Reputatie 7
Badge +20
Top dat het opgelost is! 🙂

Reageer