Beantwoord

Verkeerde 4G symbool op mijn Samsung Galaxy Note 4?

• 2 september 2016
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Dag iedereen!

Volgens eerdere post moet je het volgende doen om 4G aan te zetten:
Settings -> Connections -> More Networks -> Mobile Networks -> Network mode -> LTE

Daarbij moet Mobile Data wel aangevinkt /aangezet worden.

Nu zie ik dat bovenaan het scherm geen 4G of LTE staat, maar een E. Is dit juist?
Wellicht een domme vraag, maar normaal gebruik ik alleen wifi. Dit is nogal nieuw voor me :')

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Piwipi
icon

Beste antwoord door KoenM 3 september 2016, 03:02

Hoi Piwipi,

Welkom op het forum!

De letter 'E' staat voor Edge. Edge is het langzaamste wat je kunt hebben, dus dat is niet goed. Je hebt je netwerkinstellingen wel goed staan, dus daar kan het niet aan liggen.

Heb je overal de E als ontvangst of alleen op één specifieke locatie? En welke locatie is dat, zo kunnen we even meekijken naar de dekking.

Let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Neem aan dat je wel 4g hebt op je locatie ? , anders op een andere plek proberen.
Reputatie 6
Hoi Piwipi,

Welkom op het forum!

De letter 'E' staat voor Edge. Edge is het langzaamste wat je kunt hebben, dus dat is niet goed. Je hebt je netwerkinstellingen wel goed staan, dus daar kan het niet aan liggen.

Heb je overal de E als ontvangst of alleen op één specifieke locatie? En welke locatie is dat, zo kunnen we even meekijken naar de dekking.

Let us know!
Dag allemaal,

Het bleek inderdaad aan de locatie te liggen. Blijkbaar heb ik in de keuken Edge, maar op alle andere plekken gewoon 4G! In ieder geval bedankt voor jullie hulp!

Reageer