Beantwoord

Video afspelen werk niet

• 17 februari 2016
  • 10 reacties
  • 8813 Bekeken

Sinds een paar maanden kan ik geen filmpjes meer zien , wel filmpjes die b.v. van internet afgehaald zijn, maar niet de filmpjes die mensen mij sturen die met een smartphone zijn gemaakt. Ik krijg steeds een melding : kan video niet afspelen ; deze video kan niet worden afgespeeld. Geen idee waarom dat ineens was heeft iemand een oplossing ? Ben bij T-mobile geweest in de Kalverstraat, maar wisten het ook niet .
icon

Beste antwoord door Jack_ 17 februari 2016, 11:19

Hoi jeannep,

Welke telefoon heb je?
Bekijk origineel

10 reacties

Welkom jeannep.

Ik zou je zo geen antwoord kunnen geven op je vraag "waarom" je telefoon de filmpjes niet meer afspeelt.
Wel kan ik je een tip geven om eens VLC mediaplayer te downloaden en de filmpjes daar in te openen.

Ik hoop dat dit werkt voor je!
Reputatie 1
Hoi jeannep,

Welke telefoon heb je?
Hoi jeannep,

Welke telefoon heb je?
samsung galaxy gt-s6810p
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeannep,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je geen video's kan afspelen die worden opgestuurd. Van welk programma maak jij gebruik? Heb je zoals Marvin ook aangeeft de VLC player geinstalleerd? Heb je het ook geprobeerd met een MX player of Good player?

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen! 🙂
Reputatie 2
Hoi jeannep,

Het probleem is inderdaad te verhelpen door (tijdelijk) een andere videospeler in de Google Play Store te downloaden, zoals VLC. Als deze erop staat krijg je vanuit de Galerij applicatie weer een keuze voor het afspelen van de video. Als je vervolgens kiest voor de standaard videospeler dan werkt het als het goed is weer :)

Groetjes,
Jaimy
Samsung Webcare
Hi Jeannep,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je geen video's kan afspelen die worden opgestuurd. Van welk programma maak jij gebruik? Heb je zoals Marvin ook aangeeft de VLC player geinstalleerd? Heb je het ook geprobeerd met een MX player of Good player?

Het is sinds een paar maanden dat is het vreemde het was zeg maar 1 1/2 jaar niet en toen ineens en alleen filmpjes die worden gestuurd, gemaakt met een smartphone
Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen! :)
Hi Jeannep,

Welkom op ons Forum!

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen! :)
Nou ik heb nu VLC player geïnstalleerd en ik kan inderdaad de filmpjes nu zien maar moet ik hiervoor betalen ?
Reputatie 1
Nou ik heb nu VLC player geïnstalleerd en ik kan inderdaad de filmpjes nu zien maar moet ik hiervoor betalen ?

Voor de app VLC player bedoel je? Nee hoor, is gewoon gratis.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jaennep,

Wat fijn dat het wel is gelukt met de VLC player. Hij is gratis zoals Jack ook heeft aangegeven dus je hoeft je geen zorgen te maken om extra kosten.

Als je nog andere vragen hebt, let me know! 😉

Reageer