Beantwoord

Video bellen uitzetten.

• 1 februari 2019
  • 6 reacties
  • 543 Bekeken

Ik blijk af en toe perongeluk de functie videobellen te gebruiken. Maar kan niet vinden hoe dit uit te zetten?
of kunnen jullie dat alleen?
icon

Beste antwoord door David 2 februari 2019, 10:14

Hi Skippyben,

Zoals onze Superusers CrisTien en Seccie al aan hebben gegeven kunnen wij dat op dit moment alleen nog. Ik heb dit dan ook gelijk bij jou gedaan, zodat je hier niet meer per ongeluk op kunt klikken. Je kunt ook videobellen via bijvoorbeeld WhatsApp of Skype. Dit gaat over jouw MB's en als je op WiFi zit, dan wordt dan op dat netwerk uitgevoerd. Zo kost het je niets!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @skippyBen,

Welkom bij de T-Mobile community!
T-Mobile moderators kunnen een blokkade voor videotelefonie voor je instellen.

Ik verwacht dat ze spoedig je verzoek zullen oppakken en afhandelen.
Nog even geduld dus.
Reputatie 7
Badge +20
Beste @skippyBen
Videobellen uitzetten kan Tmobile voor je regelen. Je moet wel even geduld hebben.
Meestal reageren ze tussen de 24/48 uur (mits niet te druk)
of je het zelf kan weet ik niet, misschien staat er iets over in de gebruiksaanwijzing van jouw Samsung.

Wat ik je zou adviseren is om de videobel optie van Whatsapp te gebruiken, gaat gewoon over het netwerk.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Skippyben,

Zoals onze Superusers CrisTien en Seccie al aan hebben gegeven kunnen wij dat op dit moment alleen nog. Ik heb dit dan ook gelijk bij jou gedaan, zodat je hier niet meer per ongeluk op kunt klikken. Je kunt ook videobellen via bijvoorbeeld WhatsApp of Skype. Dit gaat over jouw MB's en als je op WiFi zit, dan wordt dan op dat netwerk uitgevoerd. Zo kost het je niets!

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Hallo, hopelijk mag ik hier ook mijn vraag stellen over videobellen. Mijn zoon heeft blijkbaar ook per ongeluk in keer videobellen aangeklikt. Gelukkig maar heel kort, dus de kosten zijn laag. Maar kunnen op alle samsung Galaxy mobieltjes die wij in onze t-mobile family hebben uitgezet worden? De 3 Samsung Galaxy a 6 plus staan op mijn naam (1 voor mijzelf, 2 voor de kinderen).
Graag hoor ik hier meer over.
Vriendelijke groeten!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @bras

Kun je mij in een privébericht de 06-nummers waar het om gaat sturen en graag ook naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban. Ik help je dan graag verder!
@Hajar bericht is verstuurd!

Reageer