Beantwoord

Vingerafdruk werkt niet S7 Edge

• 22 april 2016
  • 3 reacties
  • 3725 Bekeken

Reputatie 2
LS., Ik heb vandaag mijn nieuwe S7 Edge binnen en was begonnen met de gegevens over te zetten. Ik heb mijn toestel ingesteld met een vingerafdruk. Nu pikt hij mijn vingerafdruk niet meer en vraagt om een wachtwoord. Die heb ik niet ingesteld maar probeer wel wat. Als ik nu intoets moet ik steeds langer wachten tot ik het nog een keer mag proberen maar dit is eigenlijk zinloos. Ik zit nu op een half uur wachttijd. Ik vind het gek dat hij niet blokkeert en om mijn puk code vraagt. Graag hulp hiermee.
Ondertussen kan ik er niets mee .... wat nu ?:?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 22 april 2016, 20:30

Je kan het proces om een vingerafdruk in te stellen niet voltooien zonder een wachtwoord te kiezen.... Dat is letterlijk een van de stappen.

Probeer eens het wachtwoord van je Google of Samsung account.

Anders kun je resetten via het recovery menu:

Telefoon uit.
Volume Up + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Vasthouden tot het Recovery menu wordt geopent.
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Data/Factory Reset
Bevestig met Aan/Uit toets
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Cache Partition
Bevestig
Wacht...
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
LS., Ik heb vandaag mijn nieuwe S7 Edge binnen en was begonnen met de gegevens over te zetten. Ik heb mijn toestel ingesteld met een vingerafdruk. Nu pikt hij mijn vingerafdruk niet meer en vraagt om een wachtwoord. Die heb ik niet ingesteld maar probeer wel wat. Als ik nu intoets moet ik steeds langer wachten tot ik het nog een keer mag proberen maar dit is eigenlijk zinloos. Ik zit nu op een half uur wachttijd. Ik vind het gek dat hij niet blokkeert en om mijn puk code vraagt. Graag hulp hiermee.
Ondertussen kan ik er niets mee .... wat nu ?:?

Het is overigens geen optie om naar fabrieksinstellingen te gaan want zo ver kan ik helaas niet eens komen.
Reputatie 7
Badge +9
Je kan het proces om een vingerafdruk in te stellen niet voltooien zonder een wachtwoord te kiezen.... Dat is letterlijk een van de stappen.

Probeer eens het wachtwoord van je Google of Samsung account.

Anders kun je resetten via het recovery menu:

Telefoon uit.
Volume Up + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Vasthouden tot het Recovery menu wordt geopent.
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Data/Factory Reset
Bevestig met Aan/Uit toets
Met de volume toetsen navigeren naar Wipe Cache Partition
Bevestig
Wacht...
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.
Reputatie 2
Dank je wel ShadowLea, ik ben er inmiddels uit door deze stappen uit te voeren 🙂

Reageer