Beantwoord

Vingerscan instellen lukt niet meer op de Samsung S8

  • 10 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1357 Bekeken

Vandaag heb ik de vingerscan van mijn telefoon af gehaald, dit was even nodig, maar nu ik hem weer wil instellen geeft hij een foutmelding. Daar staat: Er heeft zich een fout voorgedaan met de vingerafdruksensor. Als dit bericht vaker verschijnt, start u uw apparaat opnieuw op.
Dit heb ik gedaan, maar helaas werkt dit niet. Weet iemand wat het kan zijn en wat ik hieraan kan doen.
icon

Beste antwoord door Iamsterdam 11 mei 2019, 17:36

Je kan proberen vragen bij Nederlandse Forum Samsung

https://eu.community.samsung.com/t5/Dutch/ct-p/nl

Ik hoop dat je daar kan vinden

gr Pierre
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge
Je kan proberen vragen bij Nederlandse Forum Samsung

https://eu.community.samsung.com/t5/Dutch/ct-p/nl

Ik hoop dat je daar kan vinden

gr Pierre

Reageer