Beantwoord

vlekken op mijn frontcamera samsung a50

• 30 november 2019
  • 1 reactie
  • 652 Bekeken

Ik heb sinds gisterenavond vlekken op mijn frontcamera van mijn samsung a50. Ik heb me telefoon niet latten vallen dus ik weet niet hoe het komt. Heeft er iemand hier een oplossing voor. Op de foto zie je duidelijk 2 zwarte vlekken zitten.

De vlekken zijn veranderd van plaats zoals je kan zien op de foto

icon

Beste antwoord door David 4 december 2019, 15:13

Hoi @Roosr,

Dat zijn nog eens opmerkelijke “spookplekken”! 

Heb je er op dit moment nog altijd last van? Een telefoon hoeft niet perse te vallen om beschadigingen aan de camera te krijgen; door te veel druk of krassen kunnen dit soort zaken ook ontstaan. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het geen beschadiging is, maar vuil. Heb je al eens voorzichtig de camera schoongemaakt? 

Zie je van de buitenkant van de camera wel iets op de lens of zie je dit alleen op de foto's? En wat zie je op de video's? Staan de vlekken/beschadigingen dan stil of zie je ze op één plek? 

Ik ben benieuwd naar jouw bericht, Roosr!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Roosr,

Dat zijn nog eens opmerkelijke “spookplekken”! 

Heb je er op dit moment nog altijd last van? Een telefoon hoeft niet perse te vallen om beschadigingen aan de camera te krijgen; door te veel druk of krassen kunnen dit soort zaken ook ontstaan. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het geen beschadiging is, maar vuil. Heb je al eens voorzichtig de camera schoongemaakt? 

Zie je van de buitenkant van de camera wel iets op de lens of zie je dit alleen op de foto's? En wat zie je op de video's? Staan de vlekken/beschadigingen dan stil of zie je ze op één plek? 

Ik ben benieuwd naar jouw bericht, Roosr!

Reageer