Beantwoord

Vochtschade Galaxy S5

• 22 februari 2016
  • 1 reactie
  • 269 Bekeken

Ik heb op een hele vreemde manier vocht/water binnengekregen in mijn toestel. Het scherm is voor de helft donker/zwart en het spreid zich met de dag verder uit! Nu is de S5 spatwaterdicht en vind ik het vreemd dat dit heeft kunnen gebeuren, het toestel heb ik in de badkamer gehad tijdens het douchen en hierdoor is het dus vochtig/nat geworden. Kan ik dit toch via de garantie laten repareren omdat het een toestel is dat spatwaterdicht hoort te zijn? Help!
icon

Beste antwoord door Amy 22 februari 2016, 15:36

Hey Rachie,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Flink balen dat je toestel waterschade heeft opgelopen. Heb je hem al in een bak met rijst gelegd? Het is geen officiële reparatietechniek maar het kan je toestel wel redden van de ondergang! ;)

In dit topic en dit topic lees je het verhaal van forumleden met ongeveer dezelfde problemen. Wij kunnen in dit geval niet van te voren aangeven of de reparatie onder de garantie valt. Wanneer, na onderzoek, blijkt dat de schade door eigen toedoen is gekomen zal dit niet binnen de garantie vallen. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Houd je ons op de hoogte hier?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Rachie,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Flink balen dat je toestel waterschade heeft opgelopen. Heb je hem al in een bak met rijst gelegd? Het is geen officiële reparatietechniek maar het kan je toestel wel redden van de ondergang! ;)

In dit topic en dit topic lees je het verhaal van forumleden met ongeveer dezelfde problemen. Wij kunnen in dit geval niet van te voren aangeven of de reparatie onder de garantie valt. Wanneer, na onderzoek, blijkt dat de schade door eigen toedoen is gekomen zal dit niet binnen de garantie vallen. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Houd je ons op de hoogte hier?

Reageer