Beantwoord

Volume knop van de Galaxy S5


Ik heb net een abonnement bij T-Mobile met een Galaxy S5. De volume knop deed het initieel wel. Daarna (enkele dagen en na het installeren van verschillende apps) werkte hij niet meer. Het is of een hardware probleem of er is een relatie met geïnstalleerde apps.
Vorige week heeft hij het heeel even weer gedaan, nu weer niets.

Is dit een bekend/vaker voorkomend probleem?

Alvast bedankt,

Harco
icon

Beste antwoord door Issam 5 september 2015, 15:43

Hallo Harco,

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe telfoon. Jammer om te leze dat deze direct kuren vertoond. We gaan graag met je op zoek naar een oplossing. Werkt de knop ook niet als je jouw toestel een keer opnieuw hebt gestart? Heb je de telefoon al een keer volledig teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Vergeet niet om eerst een volledige back-up te maken van al je gegevens. Bekijk onze toestelhulp pagina voor alle instructies.

Mocht dit voor jou niet tot een oplossing leiden dan kan je in één van onze T-Mobile Shops je toestel ter reparatie aanbieden. Vergeet niet om je aankoopbewijs mee te nemen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Harco,

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe telfoon. Jammer om te leze dat deze direct kuren vertoond. We gaan graag met je op zoek naar een oplossing. Werkt de knop ook niet als je jouw toestel een keer opnieuw hebt gestart? Heb je de telefoon al een keer volledig teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Vergeet niet om eerst een volledige back-up te maken van al je gegevens. Bekijk onze toestelhulp pagina voor alle instructies.

Mocht dit voor jou niet tot een oplossing leiden dan kan je in één van onze T-Mobile Shops je toestel ter reparatie aanbieden. Vergeet niet om je aankoopbewijs mee te nemen.

Reageer