Beantwoord

VR bril gear niet ontvangen

  • 10 april 2016
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

Hallo,
Ik heb weken geleden me vr bril aangevraagd ver de eind datum... nu heeft me vriend de bril al wel ontvangen maar ik niet... hoe zit dat?? (Tegelijk aangevraagd)
icon

Beste antwoord door Samsung Webcare 11 april 2016, 12:44

Hoi Cc318c,

Allereerst hartstikke gefeliciteerd met je S7 of S7 Edge! Ik wil graag je deelname erbij pakken. Kun je me in een privébericht jouw NAWTE-gegevens vertellen?

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +12
Welkom op het T-Mobile 🙂!

De bril heb je als het goed is aangevraagd via Samsung Nederland. T-Mobile kan dus niet zien of alles goed is binnengekomen bij Samsung Nederland. Je kunt het beste even contact opnemen met Samsung Nederland. Deze actie is (en was) namelijk van Samsung Nederland.
Reputatie 2
Hoi Cc318c,

Allereerst hartstikke gefeliciteerd met je S7 of S7 Edge! Ik wil graag je deelname erbij pakken. Kun je me in een privébericht jouw NAWTE-gegevens vertellen?

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Ik heb hetzelfde probleem . En heb geen idee hoe verder

Is nooit mij verteld dat voor de bril met Samsung contact moest opnemen. het ging gewoon via T mobile werd mij verteld toe ik abonnement ging aansluiten en daarna telefonisch contact ging zoeken met T mobile. Ik heb echter geen bril ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vera,

Rosan heeft jou in dit topic van een reactie voorzien. 🙂

Reageer