vraag: samsung galaxy s3 android 4.1.2

Waarom word mijn samsung galaxy s3 niet geupdated naar android 4.1.2? Terwijl anderen de update al wel hebben. Ik heb tmobile.

Graag antwoord

Met vriendelijke groeten

424 reacties

Badge +12
Hallo elberkany,

De versie 4.1.2 is nog niet uit in Nederland, deze versie is bijvoorbeeld wel uit in Polen.
Reputatie 7
@alle; Het kan even duren voor dat deze update voor nederland/ T-Mobile verschijnt. De update is nogal vertraagd en wordt begin dit jaar verwacht. Het zou mij niet verbazen als het pas na maart is.

Dus nog even geduld.
Ik vraag me ook ernstig af wanneer de update komt. Hij is nu wel uit voor Nederland maar baal er al weer goed van dat ik de T-Mobile branded versie van de S3 heb gekocht. *DOH*.

Weten jullie er mss al iets meer over?

Groet, Yannick
Badge +12
@Yannick_devries,

Deze 4.1.2 is inderdaad nog niet uit voor de T-Mobile branded versie :(
Wanneer die wel komt is onbekend.

Ik kan je eventueel wel helpen aan 4.1.2 ?
De update voor de "Unbranded" toestellen en Vodafone zijn al op de markt. Dit komt omdat Samsung hun TouchWizz over Google's android zet.
Daarna zet T-Mobile weer hun eigen software over de TouchWizz en deze heeft weer goedkeuring nodig. Dus nog even wachten.. Het zal niet al te lang meer duren.
Ik zou graag een ubranded versie op mijn telefoon flashen. Kan ik dan in het vervolg gewoon updaten OTA of via KIES?
Badge +12
@Yannick_devries,

Je hebt van mij een privé bericht gehad 😉 !
Thanks Dave. Ik ga het eens proberen. Je hoort nog van me 🙂
Mmm hij is geflasht, succesvol volgens ODIN. Maar hij blijft nu staan op het samsung logo. Dit deed ie meteen nadat ie klaar was met flashen...
Yesss ik heb hem even in de recovery mode gezet en wipe gedaan. Nu start hij op. Thanks. Zal later nog wel laten weten of iets het niet doen maar daar ga ik niet van uit.
Heb ik nu eigenlijk nog garantie?
Badge +12
@Yannick_devries

Mooi dat het is gelukt! :)
Je kan hem nu via Samsung Kies update naar 4.1.2 ;)

Je garantie is gewoon nog actief omdat je van T-Mobile naar Samsung gaat.
Reputatie 2
Is dat ook de manier om van dat schreeuwende T-Mobile deuntje af te komen bij het (re)booten?
Zo ja dan zou je mij daar heel blij mee maken ...
😞 nog steeds geen update. Geen OTA en geen Kies...
Badge +12
@ikkebent,

Jep dat is allemaal weg :)
Check je pm ;)

@Hanibal,

Je hebt een reactie terug op je PM 🙂 !
Inmiddels al iets meer bekend over de update naar 4.1.2? 

Dave misschien dat jij me verder kan helpen?
Badge +12
@Klapdeur,

Helaas de versie voor T-Mobile is nog niet uit 😞
Hoe lang kan het nog ongeveer duren voordat de update OTA kan worden geüpload. Dagen weken een maand of zo iets
T-Mobile Webcare ‏@tmobile_webcare
@Riscos Op dit moment wordt de update getest. Is helaas nog niet bekend wanneer deze gereleased wordt.
Dave670 ik heb je een privebericht gestuurd 😉
Badge +12
@Sam Elariny,

Privebericht is beantwoord 🙂 !
Reputatie 2
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem..een branded versie van t-mobile
Zeer irritant vooral ook dat het veel langer duurt met de nieuwe update!
Wil er dan ook graag vanaf maar weet niet hoe 😢
Hallo dave zou je mij ook kunnen helpen om mijn telefoon over te zetten naar een samsung product ipv een t-mobile product? Wil dolgraag updaten namelijk..
Badge +12
@Hans1965 en jasperkluun,

Jullie hebben beide een PM 🙂 !
Beste Dave,

Heb een S3, is nu branded T-mobile, kan ik deze omzetten naar unbranded met behoud van garantie,

Jan

Reageer