Vragen over Samsung instellingen

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Op onze Toestelhulp pagina vind je verschillende instructies. In dit topic kan je vragen stellen met betrekking tot de instructies en instellingen van je Samsung.

Heb je een vraag over een specifieke instructie? Plaats dan de link in je bericht zodat het direct duidelijk is waar het over gaat.

15 reacties

Hallo ik kan mijn toetsenbord trilling niet meer aan doen.. de optie staat er wel maar als k er op druk gebeurt er niks en verder weet ik ook niet hoe ik het aan zou kunnen krijgen
Groetjes !
Hoi lauuuu, welkom op het forum.

Zou je onder instellingen -> applicatiebeheer -> alles het toetsenbord eens kunnen opzoeken en daar de cache van legen en de app even geforceerd stoppen? Als dat niet voldoende is, volg dan de stappen nogmaals, maar wis dan ook de data. (Alle opgeslagen woorden ben je dan wel kwijt.)

Laat je weten of het geholpen heeft?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Lauuuu,

Nogmaals welkom op ons forum!

Wat vreemd dat je de functie feedback trillen van je toestel niet meer aan kan zetten. Heb je de tips van Kaassausje al geprobeerd?

Zou je ook bij de instellingen van je telefoon de Power Saving modus willen uitschakelen? Deze zorgt er namelijk voor dat de 'Haptic Feedback' wordt uitgeschakeld.

Laat ons of weten of het heeft geholpen! 🙂
Hoi Issam, Bedankt voor je link naar : http://www.emailinstelling.nl/android/zonnet-mail-instellen/
Helaas, als je naar beneden scrolt op die pagina zie je dat heel veel mensen, en ook ik, nog steeds problemen hebben.
In mijn geval kan ik wel mail ontvangen maar niet versturen. Dit is niet altijd zo geweest. Volgens mij na de Samsung systeem update dat het storing gaf. Dit kan toeval zijn en ik weet dit niet zeker.
als ik een mail vertuur ( of beantwoord ) krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden op de emailserver.

Als ik de instellingen zo zet als op de pagina die je doorstuurde dan krijg ik de melding:
Kan het account niet instellen
Server ondersteunt geeen verificatie

enig idee?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Ali_B,

Zou je deze instructies op onze toestelhulp pagina kunnen doorlopen? Als het goed is zou je dan wel e-mail moeten kunnen versturen.

Laat ons weten of het lukt!
Hallo Hajar, hier is mijn antwoord:

Er staat bij inkomend: Bij POP3-server, voer pop.tele2.nl in.
Bij invullen krijg ik een foutmelding : account niet ingesteld, verificatie mislukt.

Wat wel werkt is : POP3.versatel.nl

Uitgaande instellingen werken niet. Ook andere instellingen geprobeerd. Ik krijg het niet voor elkaar als omschreven.

Wat ik nu ontdekt heb na 3 uur alles uitproberen is het volgende wat wél werkt ook bij uitgaand.

Bij invullen bij uitgaand:
smtp.tele2.nl
beveiliging : geen
Poort 25

Telefoon uit /aan testen en het werkte.

Ik weet niet of dit veiligheids consequenties heeft betreft het uitvinken van de inlognaam en wachtwoord maar het werkt .

Ik heb een ZONNET account dat is van tele2 / versatel.

Grt Eddy

Hajar schreef:

Hi Ali_B,

Zou je deze instructies op onze toestelhulp pagina kunnen doorlopen? Als het goed is zou je dan wel e-mail moeten kunnen versturen.

Laat ons weten of het lukt!

PS, Bij uitgaande instellingen heb ik de inlognaam en wachtwoord UIT-gevinkt, dus wordt niet gebruikt:)
Reputatie 4
Hi Ali_B

Nice! Goed om te horen dat alles is gelukt en wij waarderen het zeer dat je ons ook nog voorziet van een terugkoppeling met alle details. Zo kunnen andere ZONNET gebruikers hier de vruchten van plukken!

Dank voor alle info en we hopen je regelmatig terug te zien op ons Forum! 😉
Willem,

You're welcome.
Ik als eerst T-mobile klant in Nederland heb natuurlijk wel een naam hoog te houden heh?!

grt Eddy Hoekstra

Willem schreef:

Hi Ali_B

Nice! Goed om te horen dat alles is gelukt en wij waarderen het zeer dat je ons ook nog voorziet van een terugkoppeling met alle details. Zo kunnen andere ZONNET gebruikers hier de vruchten van plukken!

Dank voor alle info en we hopen je regelmatig terug te zien op ons Forum! ;)

Reputatie 7
Badge +17
En je naam hoog houden doe je zeker Eddy! 🆒

Heb je trouwens jezelf al voorgesteld in dit topic? We zijn namelijk benieuwd naar wie je bent. Als je toevallig ook een filmliefhebber bent dan is ons film topic misschien ook wel iets voor jou. In dit topic voorzien wij en klanten elkaar van de leukste film tips.

Ik zie je graag terug op ons forum! :8
Reputatie 7
Badge +15
Hoi allemaal,

Op donderdagavond 14 januari kun je tussen 19.30-20.30 je vragen direct aan Samsung stellen. We houden namelijk een vragenuurtje samen met Samsung. Alle informatie hierover kun je vinden in dit topic. 🙂
Hallo,

Vraagje, ik heb de Samsung 6 edge.
Sinds een tijdje mis ik het icoontje van het video bellen!
Hoe kan ik deze terug halen?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +9
Maraleos schreef:

Hallo,

Vraagje, ik heb de Samsung 6 edge.
Sinds een tijdje mis ik het icoontje van het video bellen!
Hoe kan ik deze terug halen?

Groetjes

Niet. Deze is door Samsung uit de firmware gehaald.

De vervangende dienst is Google Duo. Het voordeel hiervan is dat het ook over WiFi werkt.
Hoi,

Het is mij gelukt om de periode waarover mijn dataverbruik wordt gemeten te wijzigen naar dezelfde periode van mijn mobielabonnement. Maar niet als het gaat aan mijn wifiverbruik.

Het betreft hier een Samsung Galaxy J5 (2016) toestel.

Weet iemand of dat mogelijk is op dit toestel?
Hoi Worm.

Voor zover ik weet is het helemaal niet mogelijk met de stock app. Ik heb het in ieder geval nog nooit gevonden, niet op mijn S2 en niet op mijn Note 4. 😉

Reageer