Vragen/problemen Samsung Galaxy S i...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

143 reacties

Reputatie 2
Kan ik met de Galaxy S icm W'nW Plus ook naar mobile tv kijken??? zit nl. te twijfelen of ik een W'nW standaard of plus ga nemen.
Reputatie 2
Mocht je mobiel internet uit willen zetten: installeer APNDroid om het in 1x aan- en uit te zetten.
Reputatie 2
Ja je kunt met het plus abbo redelijk goed naar 6 zenders kijken maar het abbo is interessanter voor de snelheid van het internet!!
Reputatie 2
Toen ik mijn tel kocht was swipe al geinstalleerd. Hij blijft maar standaard op engels staan. Als ik de taal verander en weer terug ga zegt ie dat het verkeerd geinstalleerd is. Heeft iemand deze foutmelding ook? Ik heb ook eerst swipe uitgeschakelt en vervolgens op dutch geklikt maar ook dan weer een foutmelding. Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 2
En hoe lang kan je tv kijken voordat je snelheid wordt teruggedraaid?
Reputatie 2
ik heb een vraagje: is het mogelijk een foto toe te voegen aan een contact uit je telefoonboek? En als dat niet kan, is er een app die dit wel kan?

EDIT: ik heb het zelf al gevonden....werkt alleen als contacten naar telefoon gekopieerd worden 😑
Reputatie 2
wie heeft er ook problemen met de gps van de galaxy s
Reputatie 2
Hoi, op mijn Samsung Galaxy S staat standaard een applicatie "E-mail". Volgens de gebruiksaanwijzing kan je hiermee simpel een Yahoo account synchroniseren, maar het lukt niet. Als ik het automatisch doe, krijg ik de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord fout is (is niet zo), en als ik het handmatig doe krijg ik de melding dat geen contact gemaakt kan worden met de server. Ik vermoed dat mijn telefoon de verkeerde instellingen gebruikt. Kan iemand mij de juiste instellingen (server, poort enz.) geven?
P.s: ik weet dat er een Yahoo applicatie bestaat, maar die trekt binnen 1 dag mijn accu leeg dus daar heb ik weinig aan.
Reputatie 2
Hallo,

Is er ook een goeie app om op mijn Samsung Galaxy de belstatus te controleren?
gr.
Reputatie 2
Als ik ga surfen op mijn Galaxy S en ik wil het web verlaten, dan kan ik hen niet in 1keer afsluiten. Ik moet op de toets blijven drukken tot ik weer aan het begin scherm kom.
Weet iendand hie eer snellere manier voor?

Naat
Reputatie 4
Ja, irritant he.

Wat ik doe is dat ik de menuknop een tweetal seconden ingedrukt houd en dan verschijnt de popup met de verschillende laatstgebruikte programma's. Dan kies ik voor 'taakbeheer' en sluit ik het daar af. Dit kan je voor alle proggies doen trouwens.

Hoop dat je er wat aan hebt!
Reputatie 4
HansHoutman schreef:

wie heeft er ook problemen met de gps van de galaxy s

Watvoor problemen heb je met je GPS dan? Tot zover werkt het bij mij prima!
Reputatie 2
Kneem aan dat het een Galaxy 9000 is?
Gewoon de centrale knop onderin 1x indrukken en klaar is Kees.....
Reputatie 2
Tis een Spica dus, tja dan weet ik het niet.
Reputatie 2
Waarom staat de Galaxy i 9000 niet bij het keuzemenu voor mijn telefoon?
Reputatie 2
Na mijn topic over de Desire die niet meer leverbaar is bij T-Mobile en bij de rest van telefoonwinkels in Nederland wel, viel mij op dat de Galaxy S ook van de website gehaald is.
Waar zijn ze mee bezig de meest gare Nokia's hebben ze jaren in het assortiment en de telefoons die nu redelijk betaalbaar worden met 1 jarige abonnementen gooien ze uit het assortiment.

Ik wil graag bij T-Mobile blijven, heb namelijk nog 130 euro aan punten staan, maar als je straks uit alleen maar net-niet-telefoons kan kiezen, dan zullen er een hoop mensen overstappen naar providers met veel sneller internet voor hetzelfde geld (dataliimiet haal je bij normaal gebruik nooit!) en daar ook nog korting op + de telefoon die je wilt hebben
Reputatie 2
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje.
Ik heb mijn privemail ingesteld op de mobiel.
Ik kan wel de mail ontvangen, maar niet versturen. Volgens mij staan de instellingen goed, maar hij kan geen verbinding met de server maken.

Weten jullie de oplossing?
viel mij ook al op

ik kan verlengen over 2 weken maar dat wordt dus overstappen naar een andere provider die deze telefoon wel in het assortiment hebben
ik was bij de tmobile shop 3 weken te vroeg de 4 mnd waren nog niet ingegaan om te verlengen,
mijn telefoon werd er niet beter op dus was toe aan een nieuwe

ik kon nog niet verlengen , wel als ik
Reputatie 4
@Ellen29g
Van welke emailprovider heb je de gegevens voor de uitgaande server ingesteld?

@webwalker
Misschien is het toestel nog leverbaar in een T-Mobile shop. Ik adviseer je om even langsgaan bij T-Mobile shop. Je kunt eventueel ook nagaan of het toestel nog bij een andere telecom winkel verkrijgbaar is.
Reputatie 2
Probleem A: Heb al ruim een week dat de tijd niet juist is. Syncro instelling aan en uit geprob. Bij tijd en datum handmatig werkt ook niet althans niet voor lang.Landinstelling werkt ook niet en vandaag bij the phonehouse en t-mobile winkel laten na kijken en laten instellen maar ook geen resultaat.Hij blijft gewoon achter lopen.
Probleem B: kan niet uitzetten want de aan/uit knop werkt niet. Krijg zelfs niet de modus om op vliegtuig stand o.i.d. te zetten.Batterij uitgehaald en kreeg hierna de melding dat batterij leeg was. 100% zeker dat dit niet kan van het gebruik en 4 uur voor die tijd van de lader gehaald dus....Wie kan mij helpen want misschien staat er toch iets fout
Mvg.Polyoot
Reputatie 2
Mijn Samsung Galaxy Apollo geeft regelmatig de melden " simkaart verwijderd, start toestel opnieuw" en daarna valt het netwerk uit. Na uit- en weer aanzetten doet hij het weer. Waar kan dit aan liggen. Simkaart is nieuw, net als het toestel.
Reputatie 2
zit de simkaart er goed in?
en zit er niks onder?
het kan afentoe helpen door een keer te blazen.
maar ik heb ook een keer bij mun samsung g600 een keer gehad dat mun geheugenkaartje dat probleem ook had. ik ben terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe gekregen (mobiel) en nu doet die het wel.
Reputatie 2
Goedeavond deze avond,

ik vroeg mij af kan iemand mij vertellen waar ik de instellingen kan vinden voor web & walk op de Samsung Galaxy S want hier op de site staat die mobile er niet tussen als je de automatische instellingen kiest ?

alvast bedankt voor de hulp
Reputatie 2
Ik ben het in ieder geval met je eens dat T-mobile hier tekort schiet 😞