Vragen/problemen Samsung Galaxy S i...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

143 reacties

Reputatie 2
Hoi RealDarkside,
ga naar http://toestelhulp.t-mobile.nl/#/T-Mobile/G1/Internet/Handmatig-instellen/1
en volg daar de instruties! Het is voor een ander toestel maar het werkt wel!
@quad
Ik adviseer je om het toestel terug te brengen naar de fabriekinstellingen.
Reputatie 2
Bedankt martijn maar ben al langs geweest bij t-mobile shop en kwam er achter dat alles al goed stond hahaha maar thanks voor je hulp in ieder geval 🙂
Reputatie 2
ik had zojuist mijn abbo verlengt. En daarbij zou hij toegezonden worden. Volgens AMP logistics zeggen ze dat ze 2x geprobeerd hebben te leveren. (wat niet zo is)
wanneer kan ik hem wel in ontvangst nemen?
Reputatie 2
Wanneer kunnen we de update verwachten naar android 2.2? Hij is op dit moment gereleased in Scandinavie maar heb nog niets vernomen over de release in Nederland.. De galaxy S heeft trouwens een erg slechte gps ontvanger. Zolang je stil zit doet hij het prima, snel een fix en nauwkeurig tot op 5 meter. Ga je er echter mee rijden dan wordt het echt een drama. Zeer snel signaal kwijt en 20+ meter nauwkeurigheid. Vooral met Google navigatie wordt ik regelmatig op de tegenovergestelde rijbaan geplaatst of op een parallel lopende weg tientallen meters verderop.. Ook als ik de telefoon bij wijs van spreken niet tegen het voorruit aangeplakt heb verliest hij heel snel het signaal.

Samsung beweert dat zij met de nieuwe update een fix hiervoor meeleveren, maar de berichten tot nu toe zijn niet positief hierover.. Vind je een gps functie op een telefoon belangrijk dan raad ik dit toestel tot nu toe niet aan. Ik hoop echt dat er toch nog een werkende fix komt maar veel mensen geloven dat het hier gewoon een hardware fout betreft die niet softwarematig op te lossen valt..

Voor de rest erg tevreden met het toestel, ben ook echt helemaal fan geworden van Android!
@jannoi89
Ik adviseer je om dit in het juiste topic te posten. Je wordt daar vrij snel geholpen. ;)

@TH2003
Ik heb hier helaas nog geen informatie over.
Reputatie 2
Begrijp ik nu goed dat de Samsung Galaxy S niet meer te verkrijgen is bij T-Mobile ? Erg jammer, ik kan over paar dagen mijn abonmement vernieuwen maar overweeg nu naar andere provider over te stappen. Zelfs de HTC Desire zie ik niet meer ???
@reiziger201
Het toestel assortiment wijzigt voortdurend op onze website. Je kunt deze toestellen nog gewoon bestellen via onze klantenservice of in een van onze T-Mobile winkels.
Reputatie 2
Het luk mij niet om mijn e mail op te halen via de mobiele telefoon.

Wie helpt mij?
Reputatie 6
Je geeft wel erg weinig info. Krijg je een foutmelding? Heb je wel de juiste inkomende server (pop3 of imap) ingevuld? Kloppen de gebruikersnaam en het wachtwoord wel? Wat heb je zelf eigenlijk al geprobeerd?
Reputatie 2
Ik heb nu sinds een halve maand de samsung galaxy s .
Het probleem is dat mijn oplader het na een paar dagen al niet meer doet ik had hem in t stopcontact en ineens laadt ie niet meer op hoe kan dit en wat kan ik hieraan doen?
Ten 2e heb ik een sms maximaal bundel en heb nog berichten zie ik op my t-mobile Maar het lukt niet meer om berichten te versturen want dan krijg ik de melding mislukt hoe kan dit en hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Reputatie 2
Hallo,

4 weken geleden heb ik mijn Samsung Galaxy binnen gekregen en gelijk het Symphonica pakket gedownload. Nu stond er ook bij dat je er een hoesje bij kreeg en deze heb ik ook aangevraagd. Alleen ik heb hier geen bevestiging van gekregen en nu, 4 weken later, heb ik nog steeds geen hoesje binnen gekregen.
Moet ik hier voor de klantenservice bellen of hebben nog meer mensen dit gehad?
Reputatie 7
@Skeltjer
Voor vragen over deze actie kun je contact opnemen met Samsung op 0900-SAMSUNG.
Reputatie 2
en hoezo regelt t-mobile dit niet voor ons? want zit hier namelijk met het zelfde probleem. kan ik weer telefoon kosten betalen om zn 0900 nummer te betalen. altijd het zelfde met t mobile:(
Reputatie 7
@iphonefloris
Ik verwijs jullie door naar Samsung omdat deze actie van Samsung zelf is.
Reputatie 2
Fijn, kan ik ook dat zelf weer regelen. Zoals altijd bij tmobile. Heb al uren met de klantenservice aan de telefoon gezeten. Super gezellig altijd! Dus niet
Reputatie 2
Niet zeuren Floris. Het is wel populair om T-Mobile van alles de schuld te geven (krijg je de lachers mee op je hand), maar als dit een actie van Samsung is, kun je dat moelijk aan T-Mobile verwijten. Toon een beetje karakter, wil je?
Reputatie 2
Ik kan geen mms ontvangen bericht kan niet gedownload worden. Hoe kan ik mijn MMS bekijken.
Reputatie 2
Vraagje
Sinds enige tijd heb ik de galaxyS en het internet werkt ook
Het enige wat niet werkt is het inloggen bij igoogle Zodat ik niet alles kan downloden zoals bv market
Ik krijg dan te lezen: Kan geen betrouwbare gegvensverbinding met de server tot stand brengen.
En mijn toegankelijkheid staat uit en kan ik niet aan zetten (weet niet of dat met elkaar te maken heeft)
Weet iemand wat ik hier aan kan doen
Reputatie 2
is de
Reputatie 2
Goedendag, ik las ergens op dit forum dat je met de Samsung Galaxy S TV kunt kijken.
Hoe kom ik aan de instellingen en hoe activeer ik dit.

Met vriendelijke groet, Peter
@pinoclub,

Over dit toestel kunnen wij nog geen concrete uitspraken doen. We weten nog niet wanneer het toestel bij T-Mobile zal worden aangeboden.
Reputatie 5
@cino

Heb je reeds een google account aangemaakt? Zo ja, had je hierbij een stabiele verbinding in zowel de snelheid als beschikbaarheid? Het aanmelden duurt de eerste keer wat langer dan normaal, en als de verbinding niet stabiel is kun je een 'server-timeout' krijgen waardoor deze melding ontstaat. Ik raadt je aan dit even te proberen met een goedwerkende wifi-verbinding.
Reputatie 5
@PedritoB

Mobile Tv is alleen te gebruiken als je gebruik maakt van een Web'n'walk Plus of een Pocket Internet Totaal Plus. Als je een van deze voordeelbundels gebruikt is het gewoon via de homepage op te vragen.
Reputatie 2
ik wil mijn contract verlengen maar bij tmobile moet ik ongeveer186 euro bij betalen en bij studentenmobiel.nl 86 euro, voor het zelfde abbo.