Vragen/problemen Samsung Galaxy S i...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

143 reacties

Reputatie 5
@gewoonsil
Het kan voorkomen dat bij een dealer het toestel goedkoper wordt aangeboden.
Dealers mogen namelijk ook hun eigen acties maken.
Reputatie 2
@Aeon
Dank voor je reactie
Ja ik heb een google account en ja ook uitgeprobeerd met goede wifi verbinding
Kan wel gewoon internetten dat gaat goed Alleen niet waar je een google account voor nodig hebt
Tel zou niet geschikt zijn voor gegevensservices??
Het ligt ook niet aan woonomgeving (zoonlief heeft met ander toestel wel gewoon bv market erop kunnen zetten)
Hoop dat je nog meer tips hebt.
Reputatie 2
Wil je dan mij uitleggen hoe je dit "gewoon" doet.

Gr. Peter
Reputatie 5
@PedritoB

Als de Web'n'walk browser wordt opgestart kom je direct op de T-Mobile homepage, als deze anders is ingesteld kun je naar http://pda.t-mobile.nl gaan, hier staat vervolgens een kopje Mobile Tv, daar kies je voor meteen tv kijken, mocht het op deze manier niet vindbaar zijn kun je Mobile Tv ook opstarten via http://t-mobile.nob.nl
Reputatie 2
Wie kan mij helpen?
Ik heb een Samsung Galaxy S en wil graag mms'jes kunnen ontvangen en sturen.
Ik heb op de pagina toestelhulp gezien dat de instellingen op deze tel. al goed staan bij aankoop, maar voor de zekerheid toch nog even de handmatige hulp doorgelopen om te zorgen dat alles klopt...
Als ik een mms verstuur (wat weer nodig is om er een te ontvangen) krijg ik steeds de melding 'ongeldige reactie server' .
Heeft iemand dat ook al eens gehad? En wat kun je eraan doen?
Reputatie 6
@MCCM
Ik heb zojuist een service reset voor je uitgevoerd. Wil je je toestel even uit- en aan zetten? Als je toestel weer verbinding heeft met het netwerk, kun je dan nogmaals een mms-bericht naar je eigen mobiele telefoonnummer versturen? Ik hoor graag van je of het dan weer werkt.
Reputatie 2
Ik heb de galaxy nu enige maanden en ben wel tevreden met de telefoon.
Ik heb echter 1 probleem. De GPS !

Deze is echt dramatisch. Op aanraden van T-mobile gewacht op de 2.2 update maar deze heeft weinig tot niets geholpen. Het duurt echt tijden voordat er een verbinding is gemaakt met de satelieten, zowel in Google NAV als in co-pilot. En als ik eindelijk een keer verbinding heb is het echter zeer onnauwkeurig of in de meeste gevallen gewoon slecht.

De GPS is voor mij zeer belangrijk, ben dus van plan hem terug te sturen voor onderzoek. Hebben julie bij T-mobile meer van deze klachten? Het internet staat er vol mee.
Reputatie 2
Hartelijk dank Aeon, met de laatste door jou genoemde mogelijkheid http://t-mobile.nob.nl
is het inderdaad gelukt om t-mobile TV kijken op te starten.
Hievoor nogmaals mijn dank.

Met vriendelijke groet, Peter.
Reputatie 5
@MaxBlast1974

Je bent de eerste die ik er persoonlijk over hoor. Als ik het goed begrijp is de verbinding het grootste probleem wat betreft het gebruiken van de GPS-functie?
Reputatie 2
Bij mij ook last van GPS problemen gehad,

Maar er zijn zat websites waar ook oplossingen worden genoemd.
en volgens mij is 80% van de GPS problemen op de lossen door een update of door een modificatie in het systeem. Heeft bij mij geholpen. GPS vindt hij nu vrijwel direct, en tot op enkele meters accuraat.

Volgens test software (ook op andere win/droid smartphones) getest is het bereik identiek met mijn andere telefoons. Dus het probleem moet software zijn.
Verder verwijs ik naar andere fora voor oplossingen.
(pas wel op met verkeerd/fout software. En maak voor de zekerheid een backup)
Reputatie 2
Sinds een aantal dagen heb ik het abonnement met de Samsung Galaxy S waar je volgens de advertentie een gratis 8GB micro kaartje krijgt.In de Tshop vertelden ze dat het via de Samsung site aan te vragen is.Echter,ik zie het nergens staan op de Samsungsite en de zoekfunctie helpt ook niet.Wie weet het wel?
Reputatie 4
Als het goed is zou in het pakket een kaartje moeten zitten waarmee je het geheugenkaartje kan aanvragen.
Vaak gebeurd het ook dmv een sticker die op de verpakking zit.
Heb even meegezocht voor je en ik heb het gevonden onder de optie 'promoties'
8GIG geheugenkaart.
Als je op de link klik kom je gelijk bij de betreffende promotie :)
Zie nu pas dat het de promo voor 16 gig is, maar hij staat er ergens tussen.
Reputatie 2
Dank je!Ik heb het intussen gevonden,even een paar kopietjes maken en opsturen.Er zat geen kaartje bij het pakket dus zelf maar uitgezocht-))
Reputatie 4
Mooi zo. Heb je straks genoeg ruimte om er vanalles op te knallen 😃
Reputatie 2
Ik heb een samsung galaxy s. Met aan internet abonnement. (werkt goed) Ik heb ook een google account maar bij bv de app agenda geeft ie steeds een fout aan. Telefoon zou niet geschikt zijn voor gegevensservices?? Daar baal k een beetje van.
Kan iemand mij helpen? Heb al gezocht op google maar kom niks tegen wat helpt!
Reputatie 2
Hoelang gaat de batterij van de galaxy meestal mee? Bij mij is die al vrij snel leeg.... meestal 8/9 uurtjes.

Dat houdt in, als ik hem smorgens rond een uur of 8 uit de lader haal, hij savonds rond 18/19 uur weer leeg is. Hoe kan dit?
Reputatie 2
Als je internet veel gebruikt of andere aplicaties op de achtergrond laat lopen is die binnen 8uur leeg msn vreet trouwens ook battery. Heb je dit allemaal niet ga er mee terug naar de winkel dan moeten ze iets in je battery vast lassen of je battery vervangen.
Reputatie 6
@renefranssen

Standaard word constant verbinding gemaakt met internet en als er geen verbinding is word er constant naar verbinding gezocht, dit kost veel energie. Android heeft in de instellingen een optie 'energiebesparing' hier zijn een aantal energiebesparende opties aan te zetten om zo je batterijduur te verlengen. Ook is er in de Market software te vinden die dit voor je kan doen. Bijvoorbeeld 'juicedefender' (gratis)
Reputatie 6
@Love

Heb je dit probleem ook als je via Wi-Fi verbonden bent? Er worden meer van dit soort problemen genoemd van Google en lijkt meer te maken te hebben met een probleem bij Google. Er wordt gesproken over accounts waar niet mee gesychroniseerd kan worden.
Reputatie 2
Ja ook met wifi helaas. Ik baal wel, wat heb ik aan deze telefoon als ik meer dan de helft niet kan gebruiken door dat gezeik met google.
Reputatie 2
Net een Galacy S aangeschaft, nu voor de tweede keer opgeladen. Stand-by tijd 5 dagen, dus bij lange na niet de tijd die wordt opgegeven. Komt dt door de nieuwe accu, of heb ik gewoon een slechte accu gekregen
Reputatie 2
Er is geen enkel toestel (vooral tegenwoordig de smartphones) die de tijden halen die opgegeven worden bij verkoop.

De opgegeven tijden zijn de maximale tijden en die gelden alleen als er helemaal niks met het toestel gebeurd (dat is in theorie) (in de praktijk is dat niet zo)

Zelf heb ik ook een galaxy s deze gaat als hij op stand by staat ongeveer 4 tot 6 dagen mee, echter als ik hem gewoon gebruik (niet te veel) gaat hij 1 tot 1.5 dagen mee.

Hier moet je dus mee leren leven en het ligt niet aan een slechte accu,

Wel is het zo dat de levensduur van je accu nog verbeterd kan worden.

Dit doe je door je accu NIET helemaal leeg te maken maar op ongeveer 15% gewoon op de lader te leggen en dan helemaal opladen, ook is het verstandig je accu te laten afkoelen voordat je hem weer aan de lader legt.

Met vriendleijke groet,

Casper Derks
Reputatie 6
3g uitzetten doet ook wonderen voor je batterijduur!
Reputatie 2
Ik ben in het bezit van een Galaxy S en nu heb ik een probleem met het binnenhalen van mijn emails hij haalt telkens de oude mails binnen
Wie kan mij helpen dit op te lossen
Reputatie 2
goedemiddag

Ik had vanmorgen internet op mijn telefoon.Nou niet meer
T-mobile gebeld alles was goed.Handmatig internet ingesteld.Pakt hem niet
Kan iemand mij de juiste internetinstellingen geven???