Vragen/problemen Samsung Galaxy S i...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

143 reacties

Reputatie 6
@raymanx
Heb je je toestel al een keer uit- en aangezet? De instellingen kun je terugvinden via T-Mobile Toestelhulp.
Reputatie 6
@jackey007
Bij welke mailprovider heb je een mailadres? Ik wil je vragen om de e-mailinstellingen te controleren via T-Mobile Toestelhulp.
Reputatie 2
Sinds gister heb ik een Samsung Galaxy S. In de shop hebben ze vban mn oude mobiel (Sony Ericsson) mn contacten gekopieerd via de SIM. Maar wat blijkt nu: bij al mn contacten staat nog maar 1 telefoonnummer, teriwjl ik bij de Sony Ericsson verschil had in prive, werk, mobile etc. Grootste probleem is nog wel dat bij iedereen waar ik ook een " vast" nummer van had nu alleen die staat, dus het 06-nr ben ik kwijt. Ik zit inmiddels in het buitenland en kan dus veel van mijn contacten niet sms-en.
Ik heb al geprobeerd om op de Galaxy het van SIM naar telefoon te kopiEren, maar helaas ook dan alleen maar 1 nr per contact. Herkent iemand dit? Kan ik hier iets aan doen, of is het bij het kopieren van SOny ericson naar SIM misgegaan? Ik heb nl mn Sony E niet mee genomen naar het buitenland, dus nu best een probleem.... Alle suggecties zijn welkom!
Reputatie 2
Ik heb sinds gister een Samsung Galaxy S, maar het lukt me niet om deze te koppelen met mijn pc. Hij kan het stuurprogramma niet vinden. Wie kan mij hierbij helpen???
Reputatie 6
@Robbo78
Kun je het programma PC Sync verwijderen en opnieuw downloaden en installeren? Lukt het wel via een andere PC/laptop?
Reputatie 3
hallo raymond.
Ik wil je bedanken voor deze tip ,mijn I9000 kon ik niet aansluiten op de pc ,omdat hij niet wilde pakken .
Maar door deze dowload kan ik hem nu wel aansluiten .
Ik raad ieder aan die dit probleem ook hem dowload het progamma en je kan nu nog meer genieten van je I9000.
Dank je wel
Reputatie 2
Ik heb nu sinds 2 weken de Galaxy S.. Een schitterende telefoon en de verbinding is prima.. Alleen doet mijn telefoon raar.. Soms zijn al mn apps weg en kan ik mn menu niet in. Als ik hem van de lader haal dan blijft het beeldscherm zwart en dan krijg ik hem ook niet meer aan.. Zijn er meer mensen met deze klachten?? Ik dacht een goede kwaliteit telefoon te hebben..

Groetjes,

Evelien
Reputatie 5
@ebrinkie

Heb je de laatste software-update op je toestel staan?
Reputatie 2
Hallo
Ik heb deze week een samsung galaxy i5800 gehaalt, met t mobile prepaid alles werkt perfect alleen na een paar uur wanneer je hem de standby haalt geeft ie de melding dat me simkaart niet beschikbaar is en dat je je telefoon opnieuw moet opstarten.
Is hier een oplossing of is dit een fout van samsung?

Groetjes Iso
Reputatie 6
ik zou even terug gaan naar de winkel want het kan in je toestel zitten maar ook kan het zijn dat je simkaart beschadigd is
Reputatie 2
Zal ik doen en ik zie het ook al veel mensen op forums posten over dit probleem maar nog geen oplossing dus voor dit probleem.
Reputatie 6
met een beetje geluk zit je nog in een omruil(nieuw toestel)dat is 8 dagen geloof ik
Reputatie 2
Hallo, ik heb sindskort n galaxy s. Nu weet ik al ver hoe het allemaal werkt, maar nu heb ik toch een probleem.

Ik wil graag kijken op de androidmarket, maar nu kan dat niet omdat ik niet kan inloggen met mijn gmail-account vanwege een netwerkfout ofzo... Mijn mailadres klopt, en ik voer ook het correcte wachtwoord in, en toch blijf ik een foutmelding krijgen.

Heeft iemand 'n id waar dit aan kan liggen?
Reputatie 2
@iso
Als ik je post lees lijkt het erop dat je toestel geen of slecht contact maakt met de simkaart. Laat je telefoon inderdaad even controleren in een T-Mobile Shop of bel met de klantenservice en overleg met de medewerker aan de lijn. Mocht het inderdaad aan je toestel liggen dan kan men je doorverbinden met de Technische afdeling. Zij kunnen dan een oplossing bieden.
Reputatie 2
Weet iemand hier of ik misschien beter bij t-mobile kan aangeven om mijn internet te blokkeren in mijn vakantieperiode dan een app te gebruiken (APNoff) voor mijn Galaxy S?
Reputatie 6
je zal het internet zelf uit moeten zetten
Reputatie 6
@mattyn

Bij de instellingen kun je onder 'draadloos en netwerken' het vinkje weghalen bij 'gegevensverbinding' dan word er geen verbinding meer gemaakt met het internet. En voor het buitenland kun je 'Roaming' uitschakelen.
Reputatie 2
Ik heb gisteren in de Tmobile winkel aan het Rokin te Amsterdam een Samsung Galaxy S gekregen,en daar krijg je nu ook een gratis 8GB sd kaartje bij.Eigenlijk heb ik er in de winkel niet meer aan gedacht,maar krijg je zo'n kaartje nou in de winkel,zijn ze het kaartje daar vergeten of heb ik iets over het hoofd gezien?
Groetjes,Marc
Reputatie 2
Aeon schreef:

@ebrinkie

Heb je de laatste software-update op je toestel staan?

Ja, ik heb de laatste update er op staan.. Wat moet ik doen?! Terug naar de winkel?

Sorry voor mn late reactie..
Reputatie 2
Je moet via de site van Samsung zoeken naar de actie dan kan je daar je gegevens invullen en dan de bon opsturen en dan krijg je je geheugenkaartje thuis gestuurd..

Het duurt wel een tijdje voordat je die krijgt..
Reputatie 6
@mtor

Meer informatie over deze actie kun je hier vinden op de site van Samsung
Reputatie 2
Ik heb een samsung galaxy s en nu al 3 keer angry birds gedownload van de android market, maar hij installeert niet en ik kan hem ook nergens vinden. Alle andere apps doen het prima en installeert hij ook gewoon. Weet iemand waar ik dit bestand terug kan vinden?
Reputatie 2
eddyp schreef:

Ik heb een samsung galaxy s en nu al 3 keer angry birds gedownload van de android market, maar hij installeert niet en ik kan hem ook nergens vinden. Alle andere apps doen het prima en installeert hij ook gewoon. Weet iemand waar ik dit bestand terug kan vinden?

Ik had dat zelfde probleem met m'n galaxy apollo, maar dan is je telefoongeheugen vol en verwijderd hij hem. Ik heb dus zo heel veel van m'n gratis data (beltegoedpakket) verprutst maarja...
Reputatie 2
Ik heb nu sinds 2 weken de Galaxy S.. Een schitterende telefoon en de verbinding is prima.. Alleen doet mijn telefoon raar.. Soms zijn al mn apps weg en kan ik mn menu niet in. Als ik hem van de lader haal dan blijft het beeldscherm zwart en dan krijg ik hem ook niet meer aan.. Zijn er meer mensen met deze klachten?? Ik dacht een goede kwaliteit telefoon te hebben..

Groetjes,

Evelien[/quote]
Reputatie 2
ebrinkie schreef:

Groetjes,

Evelien

Ik had de laatste update al op mn telefoon staan en ik heb het probleem nu steeds vaker.. Straks verloopt mijn fabrieksgarantie en dan kan ik helemaal niets meer..