Vragen/problemen Samsung Galaxy S i...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

143 reacties

Reputatie 5
@ebrinkie

Excuses voor de late reactie. De Samsung Galaxy S is zeker een telefoon van goede kwaliteit. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een toestel problemen vertoont. Is op dit moment het enige probleem dat het toestel niet aangaat zodra je deze van de oplader afhaalt? Of ondervind je meerdere problemen met het toestel?
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde met mijn Galaxy S sinds gisteren. Hij geeft zonder dat er een kabel aangesloten is aan dat dat toch het geval is en het scherm doet dan heel raar. Als ik de telefoon uitzet gaat deze alleen nog aan door eerst een kabel aan te sluiten.

Wat kan ik doen?
Reputatie 2
Hallo, op 25 feb. heb ik een abbonnement genomen met de samsung galaxy S(relax 190 + internet 11,95)
hierbij betaalde ik los voor het toestel, 190 euro.
ik vroeg nog of ze(t-mobile medewekrers in de winkel) wisten wanneer de S II zou uitkomen maar ze wisten er niets van.
nu lees ik in bepaalde reviews dat de S II misschien in maart uitkomt en:

een 1GHz dual-core processor heeft
- SI single core
twee keer zoveel RAM heeft
-SI 512MB RAM
een scherm heeft van 4,3 inch
-SI 4 inch
een 8MP kamera aan de achterkant
-SI 5MP
een video opname resolutie heeft van 1080p
-SI 720p

Als dit waar is voel ik me best, bedrogen.
alles in de SII is veel beter dan de S die ik nu heb. ik heb het toestel alleen maar geupdate naar de volgende firmware(??) versie en er nog verder niets mee gedaan.

ik vroeg me af of ik mijn toestel met nog een extra bedrag aan geld kan inruilen voor de SII als hij uit komt, want ik vind dit toch best vervelend.

ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen

m.v.g.

Philipp
Reputatie 2
op diverse sites valt te lezen dat de s2 rond mei verwacht word in nl. voordat hij dan aangeboden word in abbonementen ben je nog wel even verder hoor.

de gewone galaxy is ook al een super apparaat hoor.
Reputatie 6
@Phil

Het is niet mogelijk om een toestel dat gebruikt is (geupdated met nieuwe firmware) terug te geven en te wachten tot een nieuw model beschikbaar is. Dagelijks komt er informatie beschikbaar over nieuwe toestellen, danwel wanneer deze gereleased worden of wanneer deze volgens geruchtensites waarschijnlijk uit komen. Dit is iets wat niet altijd even prettig is zeker wanneer het een zeer korte periode na aanschaf beschikbaar word.
Reputatie 6
meschien een idee om je toestel te verkopen aan iemand en dan dat toestel los te kopen of iemand die je abonnement over neemt
Reputatie 2
@Aeon Het toestel loopt ook vaak vast. Als ik de vergrendeling er af wil halen krijg ik zwart beeld en dan trilt de telefoon 2x. Tijdens het gebruik van een toepassing gebeurd dit ook maar dan springt het scherm na een paar seconden weer aan. In dit geval niet.
Ook heb ik regelmatig, als ik de telefoon aan zet, dat de icoontjes van het menu niet te zien zijn en ik ook niet naar mijn toepassingen kan. Ik heb gewacht omdat ik dacht het menu moest laden maar dit heeft wel een uur geduurd, toen heb ik de telefoon maar weer uit en aan gedaan. Dit is nu 3x gebeurd. De fabrieksgarantie verloopt bijna en ik vind het erg tegenvallen van deze prachtige telefoon.
Ik hoop dat je me kan helpen.

MVG Evelien
Reputatie 5
@ebrinkie

Het is niet de bedoeling dat het toestel dit soort dergelijke verbreken vertoont. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Hallo,

Door mijn beperkte handfunctie zou het makkelijk zijn, de mob samsung s via de pc te bedienen. Kan dat?
Reputatie 2
Ik heb vorige week mijn galaxy S bezorgd gekregen en de eerste 2 dagen werkte het internet gewoon normaal, maar daarna helemaal niet meer. Ik heb de uitgebreide internet bundel van 11,95/maand. Zonder internet heb ik weinig aan mijn telefoon dus ik hoop dat het probleem snel verholpen kan worden...

Groeten, Govert.
Reputatie 2
Ik moet trouwens nog toevoegen dat ik er ook niet meer mee kan bellen, terwijl dat eerst dus ook gewoon kon. hetzelfde geldt voor berichten en eigenlijk alles waarvoor een netwerkverbinding nodig zou zijn.
Reputatie 2
Je kan er wel dingen opzetten via de USB kabel maar het helemaal besturen van de mobiel lijkt me sterk
Reputatie 6
@Govert
Kun je aangeven of je foutmeldingen ziet bij het verbinding maken met internet en bellen en zo ja, welke dat zijn? Heb je je toestel al een keer uit en aan gezet? Ervaar je het probleem ook als je de simkaart in een ander toestel plaatst?
Reputatie 5
jerbopi
Helemaal bedienen via de pc zal niet gaan ben ik bang. Maar misschien dat je met de handleiding toch bepaalde functies via de pc kan bedienen.
Reputatie 2
Welke Android versie staat er standaard op de T-mobile Galaxy S? Is dit nog 2.1? Zo ja, wanneer komt (of is) de upgrade naar Android 2.2 (froyo) beschikbaar?
Reputatie 6
@ac6693

De Samsung Galaxy S wordt geleverd met versie 2.1, wanneer een update naar 2.2 beschikbaar is is op het ogenblik nog niet bekend.
Reputatie 2
De update naar 2.2 (Froyo) is reeds geruime tijd beschikbaar en ondertussen alweer opgevolgd door een update naar 2.2.1. De update naar 2.3 (Gingerbread) is onderweg en wordt verwacht in maart (??).
Reputatie 2
Ik heb sinds een maandje een Samsung Galaxy S met een abb van 190min + onbeperkt internet. Nu komt het dagelijks meer dan 10x voor dat de telefoon automatisch in de vliegtuigstand gaat. Wat is hier aan te doen want dit is niet echt mobiel meer.

Het gebeurd op volkomen willekeurige tijdstippen. En is zwaar irritant.

Op mijn opstartscherm staat vliegtuigstand "aan" en op mijn hoofdscherm staat geen vliegtuigje maar een o met een streep diagonaal.
Dan kan ik in het opstartscherm de vliegtuigstand op uit zetten en is er weer signaal.

Het gebeurd ook op meerdere plekken binnen / buiten de stad, en binnen en buiten gebouwen.

Groet,

Paul