Vragen/problemen Samsung Galaxy S i...

Reputatie 2
Vraagje : dit toestel zal eind mei / begin juni uitkomen (zegt ment). Gaat T-Mobile dit toestel voeren ?

Ik hoop het echt wat eind mei kan ik mijn abonnement verlengen en dit is mijn 1e keuze.

This topic has been closed for comments

143 reacties

@loevestein

Ik ga dit voor je navragen bij de desbetreffende afdeling. Zodra ik een antwoord krijg, laat ik het je direct weten.

Edit: Ik heb inmiddels een antwoord ontvangen: De Nokia i9000 is voor Nederland momenteel nog niet aangekondigd. Het is dus onbekend of T-Mobile dit toestel in haar assortiment gaat opnemen.
Reputatie 2
Niet de Nokia, hij vraagt je de Galaxy S van Samsung. Ik zou hier graag ook een antwoord op willen, want ik wil dit telefoon ook heel graag.
Reputatie 2
[QUOTE=Harvey;726065]@loevestein

Ik wacht nog steeds op een antwoord
Reputatie 2
Dit zou ik ook wel willen weten, ben zeer geinteresseerd in deze telefoon
Reputatie 2
Wat een service hier op de forum van t-mobile...
Het is al meer dan 10 dagen geleden dat ik iets vroeg en deze thread bestaat al sinds 25 april.

Mvg
Reputatie 2
Ik zou graag willen weten vanaf welk datum ik mijn abonnenment met deze toestel kan verlengen. Aub spoed antwoord, ik wil weten hoelang ik ervoor moet wachten. In US is hij binnen een paar dagen uit en bij T-mobile??
Reputatie 2
Ik heb een vraag Leveren jullie de Samsung Galaxy Spica(i5700) alleen in het zwart of hebben jullie hem ook in het wit?

Groetjes Jan
Reputatie 2
Hallo,

Ik had even een vraagje wat is de nieuwwaarde van de Galaxy Spica volgens de T-Mobile Shop?

MVG

Jan
Reputatie 2
ikl wil ook wel weten vanaf wanneer hij in de tmobile shops ligt
@GJ07354 de losse verkoopprijs van dit toestel is € 171,06.
Reputatie 2
Ik heb 275 vernomen van de shop dus ik denk dat 171 een tikfoute is?
Reputatie 2
Wie kan me vertellen hoe ik mijn internet kan uitzetten bij de Samsung Galaxy I9000, ik kan hier in de gebruiksaanwijzing niets over vinden!
Reputatie 2
Hallo,
ik heb sinds een maand een Samsung Galaxy S machine en ik zie dat mijn bel tegoed
behoorlijk terug loopt in deze maand. Ik heb GEEN WeW afgeloten omdat ik nog veel
beltegoed had.

Echter ik download alleen via Wifi en bel maar sporadisch, Vraag is dus welk programa
doet blijkbaar via de telefoon updates opvragen ook als ik roaming heb uitgeschakeld.
Ook NetCounter geinstaleerd en APNdroid maar er vernadert niets.

Kan iemand mij vertellen wat er nu aan de hand is?
Reputatie 2
hoi ik heb een galaxy s en nu wil ik daar tv op kijken omdat ik een web and walk abonnenment heb. ik weet alleen niet waar ik dat kan doen op de telefoon. ik vind niet waaronder dat zit.

groet discus
Reputatie 2
http://t-mobile.nob.nl

Je hebt er volgens mij wel web en walk plus bij nodig.

Bij mij werkte het eerst niet op de Galaxy S I9000 maar in de T-mobile shop had ik het toch wel degelijk werkend gezien met de sim kaart van de winkel (web en walk plus). Zij hielpen mij naar de technische dienst en na op afstand "iets" te hebben aangepast werkte het.

Succes
Reputatie 2
Ik heb ook een vraagje, weet niet of dit de juiste plek is waar ik het moet vragen. Kan je met de samsung galaxy ook normaal smsen of kan het alleen met Swype?
Reputatie 2
ik heb sinds vrijdag een samsung galaxy s en ik krijg het niet voor elkaar om me email in te stellen.
Heb al zoveel geprobeerd smtp van t-mobile smtp van online met en zonder wachtwoord poort 25 niks werkt terwijl mijn mda vario v het prima deed tot vrijdag zo frustrerend
Reputatie 4
lukt t misschien via samsung zelf?

http://www.samsungmobile.nl/support/configurephone/emailSetting.do?phone_model=GT-I9000

suc7
😃
Reputatie 4
@mehmetkumas1 en mregeling2010:

levertijd voor iphone4 is 4-6 wkn bij voor inschrijving en 8-10 wkn normaal

:D

@7571ca:

volgens samsung kun je alleen dit doen:

Hoe schakel ik de dataverbinding uit?(GPRS of UMTS/HSDPA)

Hier is helaas geen menu optie voor.

U kunt eventueel het volgende doen:

- maak in 'netwerk- instellingen' een nieuwe verbinding aan:

menu- instellingen- netwerk- verbindingen, dan kies opties- nieuw- naam instellen, maak een naam, bv.:' UIT' en sla op. (laat de verdere instellingen leeg)

-ga terug naar het menu en kies:

toepassingen- browser, kies dan de connectie die u zojuist heeft aangemaakt (bv. UIT).

Nu zal de browser het lege inbelprofiel kiezen en zal er dus geen verbinding worden gelegd.

@love:

volgens samsung zet je SWYPE hiermee aan, misschien kun je m hier ook uitzetten:

[quote]Met
Reputatie 4
volgens samsung kun je t volgende doen om geen verbinding te maken met internet:

Hoe schakel ik de dataverbinding uit?(GPRS of UMTS/HSDPA)

Hier is helaas geen menu optie voor.

U kunt eventueel het volgende doen:

- maak in 'netwerk- instellingen' een nieuwe verbinding aan:

menu- instellingen- netwerk- verbindingen, dan kies opties- nieuw- naam instellen, maak een naam, bv.:' UIT' en sla op. (laat de verdere instellingen leeg)

-ga terug naar het menu en kies:

toepassingen- browser, kies dan de connectie die u zojuist heeft aangemaakt (bv. UIT).

Nu zal de browser het lege inbelprofiel kiezen en zal er dus geen verbinding worden gelegd.

Reputatie 2
had ik ook al ff gekeken maar hij staat er nog niet bij thanks
Reputatie 4
"hoezo staat ie r niet bij? "

het is een invul formulier voor de galaxy s om de instellingen naar je telefoon te laten sturen

😃
Reputatie 2
je moet onder het kopje gegevens van mobiele telefoon het model selecteren en dan staat de galaxy er niet bij, kies een model staat ervoor
Reputatie 4
ja nu zie ik het, jammer....:(
Reputatie 2
Info om te delen:
Ik heb sinds vorige week de GSi9000. Daar deed in 1e instantie het mobiel internet er niet op, en ik kreeg geen SMS met instellingen.
Een wandelingetje langs de T-Mobile shop: na een half uur proberen, het lukte maar niet om een APN op te slaan zoals zou moeten. Wat bleek (na eigen suggestie), mijn SIM was te oud om sommige info te kunnen opslaan (heb 'm denk al zo'n 11 jaar). Dus, een nieuwe SIM erin, *tiktik* en binnen een uurtje of 2 deed ook het mobiel internet het.

@krinkiespijer: uut 't Knoal? 🙂