Vragen/problemen Samsung Jet S8000

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

165 reacties

Reputatie 2
Nee ik bedoel helemaal uitschakelen. nu is het zo als ik de telefoon im mijn broekzak heb en ik 'zit verkeerd', dan gaat de nep oproep af. Heeeel irritant.
Reputatie 4
@Eetjuhhh
Ik stel voor om het toestel na te laten kijken. Je kunt hiervoor terecht bij een lokale T-Mobile shop.

@CarlaGSM
Ik adviseer je om contact op te nemen met Samsung: 0900 - 202 0088.
Reputatie 2
Ik was niet heel erg tevreden met het toestel tot ik een firmware update heb gedaan. Daarna reageerde het toestel een stuk beter, gaat de batterij langer mee en zit er standaard een twitter widget op.
Reputatie 2
Hallo wat is een firmware update?

Alvast bedankt,

Spooky
Reputatie 2
spookyeen schreef:

Hallo wat is een firmware update?

Alvast bedankt,

Spooky

Bij een firmware upgrade zet je eigenlijk het besturingssysteem opnieuw op je telefoon, maar dan wel een nieuwere versie.

Dit is door Samsung zelf nog niet mogelijk gemaakt via hun eigen software, maar als je een beetje Google't lukt het wel.
Snap je het niet, begin er dan ook niet aan.
Reputatie 1
@spookyeen

Firmware is software die in hardware ingeprogrammeerd is. Een voorbeeld van het gebruik van firmware is bijvoorbeeld als besturingssoftware van je mobiele telefoon.
Reputatie 2
Mijn telefoon is terug van de reparatie en het valt me op dat de firmware die er nu op zet een beetje aangepast is aan T-mobile. Zo zit er standaard al veel instellingen in voor internet. Is het noodzakelijk bij een toekomstige update dit ook een aangepaste versie moet zijn?
Reputatie 2
hoi

wie kan me helpen

ik wil weten of de polaroid mobile photo
ook op de samsung s 8000jet kan
ik zoek me suf wie o wie kan me helpen

bedankt al vast

groetjes tdk
Reputatie 2
Ok bedankt voor de info. Ik ga vragen bij de T-mobile winkel of ze mij ermee kunnen helpen. Mijn baterij is heel snel leeg soms al na 12 uur gebruik. en ik vind het internet zeer traag de laatste weken. Kan het zijn dat zo,n firmware update dan kan helpen?
Reputatie 4
@JoshuaT1990
Je kunt gewoon de T-Mobile software-updates installeren.

@spookyeen
Een software-update kan een oplossing bieden. Dit is echter geen garantie!
Reputatie 2
Bij het verzenden van een sms, krijg ik een vreselijke ringtone, die ik maar niet uit kan zetten. Iemand enig idee, hoe ik deze toon eruit kan slopen, zodat ik in alle rust een sms kan versturen? Nu hoort de hele buurt het, als ik een sms verstuur met samsung jet
Reputatie 5
@starpoint
Heb je al gekeken bij berichten / instellingen / SMS-berichten?
Via Toestelhulp vind je nog meer stappenplannen & probleemoplossing.
Reputatie 2
Ik wil via mijn eigen netwerk op wifi gaan met mijn samsung Jet, en alles is goed verbonden. Alleen bij mij staat er geen internet icoon, maar Web 'n' walk. Ik denk dat dit een verschil maakt, want voor web 'n' walk moet je betalen. Hoe kom je aan de gewone internet icoontje? http://image.qelp.com/images/ImSNJWl-ROhFBHsqcda-h1-a.png
Reputatie 2
Kun je mobiel internet uitschakelen en de WIFI-optie inschakelen?
Geen idee of dit mogelijk is op jouw toestel, maar bij mij werkt het wel zo (ander toestel).
Reputatie 2
Ja.

Ik heb zelf een polaroid pogo. inmiddels 35 euro online.

Zolang je met je toestel via bluetooth een foto kan verzenden kan je hem als mobiele printer gebruiken. Superhandig! En geschikt op vrijwel elk toestel. Met uitzondering van Iphones!