Vragen/problemen Samsung Omnia I900

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 2
Weet iemand waarom er nog geen upgrade is voor de samsung omnia I900? Want er zijn al wel upgrades voor de andere providers, weet iemand ook waarom het uitmaakt welke provider je hebt? Want de samsung omnia I900 telefoons zijn toch allemaal het zelfde?

MVG
Reputatie 5
@fioon28, de T-Mobile toestellen hebben eigen T-Mobile software. Voor deze toestellen moeten speciale software updates ontwikkeld worden.
Reputatie 2
Ik heb de Omnia I-900 sinds 0ktober 2008, nog nooit zo'n afschuwelijk toestel gehad. Ben sinds het begin er al weet ik hoe vaak mee terug geweest en je kunt idd omdat het ook nog via T-mobile is, zelf helemaal niets. Nu is hij pas weer opgestuurd, 2 weken je toestel kwijt omdat ik wel sms ontvang, maar niet terug kon sms-en. Is hij helemaal ge-update via t-mobile. Nu kan ik weer bijna nergens bellen. wat een k-toestel en met t-mobile vind ik het bereik ook vreselijk. Ik heb al een mobiel sinds het nog Orange en daarvoor nog een andere provider was. Nooit problemen met de bereikbaarheid gehad, maar nu.......vreselijk!!
ik zou blij zijn als ik een ander toestel uit kan zoeken en over t-mobile ga ik nog eens heel hard nadenken!!
Reputatie 2
Wie kan mij vooruit helpen?
Ik heb sinds kort dit toestel maar wil graag de navigatie gaan gebruiken. Ik heb het programma met kaarten nog op de pc staan van een vorig toestel. Is het een kwestie van Micro SD aanschaffen, programma erop en dan doet ie het? Kan ik dit programma ook op het geheugen van het toestel zelf kwijt en zo ja, hoe krijg ik de navigatie dan gereed?
Reputatie 2
Dag Bolivia, je moet wel vertellen wat voor GSM (Merk en Type) vorige was en wat voor navigatie toen op draait, er is niks universeel aan applicatie's tussen diverse Mobieltjes
Reputatie 2
Nou ik vind dit echt een slechte telefoon, ik hoor nu iedereen als een alien, en sinds kort blokeerd ie zichzelf en vraagt ie meteen om een pukcode en hij is nog traag ook! ben niet tespreken over Omnia
Reputatie 2
Ik zoek het pennetje van de omnia nergens te krijgen.
Ook niet op de site van samsung daar word ik doorverwezen naar een dealer van samsung maar die kan ik nergens vinden. Wie kan me helpen aangezien T mobile geen losse onderdelen verkoopt.
Goedendag,

Ik heb een Samsung Omnia en heb van de week de laatste versie van Google maps ge
Oeps,

Ook na verwijderen van de nieuwe versie doet het Latitude het ook niet meer...
Melding WinnetHTTPError [0 12007]
Reputatie 2
Misschien iets te voor de hand liggend maar....
Download en installeer de oudere versie.
Deze kan je vast wel vinden via pda4x.com of via google.

Succes.

Groeten,
Maarten
Mmmmmm inderdaad.
Maar toch bedankt.
Ik hoop dat iemand van T-Mobile weet wat er aan de hand is????
Ik las net op RTL 7 dat er vandaag ook al storing was bij t-mobile ???? waarin ? ? kan je nergens vinden.

Vreemd die tv zenders.

Thnxs
Reputatie 4
@Royla
Ik begrijp je opmerking over een storing (in dit topic) niet helemaal.
Reputatie 2
Ik heb aangekcoht Bejweled Twist.
Als ik wil downloaden krijg ik de volgende melding :

Controleren van JAD mislukt,
errno=908 Incompatible
configuratie of profiel

Ik heb een Samsung omnia ??
Wie o Wie weet hier meer over/van
Alvast bedankt...
Reputatie 2
ik heb ook een vraag over mijn omnia ik wil graag live messager op mijn omnia installeren maar als ik dat wil doen dan slaat hij vast en krijg ik een fout melding en dan wil ik ook graag weten of het dan geld kost om op messager te zitten als dit gaat lukken graag reacteie hier op
Reputatie 2
peetje23 schreef:

ik heb ook een vraag over mijn omnia ik wil graag live messager op mijn omnia installeren maar als ik dat wil doen dan slaat hij vast en krijg ik een fout melding en dan wil ik ook graag weten of het dan geld kost om op messager te zitten als dit gaat lukken graag reacteie hier op

Bedoel je gewoon MSN messenger?? Het installeren hiervan is kosteloos, het gebruik ervan via WIFI ook, ga je het gebruiken zonder een internet abbonement, dan kost dit geld.
Reputatie 2
ik heb een vraagje in mijn beeld scherm staat boven in een icoontje 3G en wil graag weten waarvoor dat is hij gaat af en toe ook weer zomaar uit hoe kan dit en wat is dit graag hoor ik van iemand wat dit is
Reputatie 2
peetje23 schreef:

ik heb een vraagje in mijn beeld scherm staat boven in een icoontje 3G en wil graag weten waarvoor dat is hij gaat af en toe ook weer zomaar uit hoe kan dit en wat is dit graag hoor ik van iemand wat dit is

Dat is de 3G netwerk..het valt weg omdat je niet overal 3G bereik hebt. dan schakelt je toestel vanzelf naar 2g.
Reputatie 5
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het groot en daardoor erg onoverzichtelijk is geworden. Wanneer je vragen hebt of problemen ervaart met de Samsung Omnia i900 kun je hiervoor een nieuw topic starten in de categorie Samsung.

[/modbreekt]