Vragen / problemen Samsung overige toestellen

Reputatie 2
Ik heb mijn mobiel nog geen maand.
Ik ben er erg zuinig meee.
maar sinds gisteren gaat mijn mobiel trillen en komen er strepen in het beeld.
ook krijg ik hem niet meer uit.
dan moet ik eerst de batterij er uithalen.
als ik hem dan weer aan wil doen gaat die trillen en komt er helemaal niks is beeld!

ik heb de Samsung u600.

This topic has been closed for comments

289 reacties

Reputatie 3
Als je nog garantie op de telefoon hebt, kun je het beste het toestel ter reparatie aanbieden. Dit kan telefonisch, via My T-Mobile en via een T-Mobile Shop.
Reputatie 3
[modbreekt]Topic verplaatst naar juiste subforum.[/modbreekt]
Reputatie 2
Als je nog garantie op de telefoon hebt, kun je het beste het toestel ter reparatie aanbieden. Dit kan telefonisch, via My T-Mobile en via een T-Mobile Shop.

ja sorry kwam ik later pas achter.
ik ga morgen ermee terug naar de winkel dus. 🙂
Reputatie 2
heey lg arena ik heb een vraag kan je op je tele internetten /////// op saMSUNG G600 /????
Ja, dat kan. De instellingen kun je opvragen via www.t-mobile.nl/instellingen.
Reputatie 2
het probleem van m'n mobiel is dat ik vanuit mn pc filmpjes op mn telefoon wil zetten maar ik kan het niet afspelen op mijn mobiel.heeft iemand een idee wat het probleem is.
Reputatie 2
Ik heb mijn Smasung SGH J700 op automatische tijdzone staan. Toc geeft hij een dag ta laat aan. Hij geeft aan dat het nu dinsdag 5 mei 2009 is, terwijl het 6 mei is. Wat doe ik verkeerd?
Reputatie 2
Welke tijdzone geeft hij aan?
Reputatie 2
Berlijn+1

waarom vraag je dat? Met een verkeerde zone, zal het tijdstip verkeerd zijn, maar die is goed, de dag is verkeerd.
Reputatie 2
Verkeerde bestandsextensie;)

Dan moet je ff via een converter het bestand naar bijvoorbeeld 3GP converteren of als je telefoon het ondersteunt MP4

Dit kun je onderhandere doen met youtube downloader, die naast de functie van downloaden ook de functie van converteren bezit.
Reputatie 3
Heb je al eens geprobeerd de datum aan te passen naar een dag later?
Reputatie 4
Verkeerde bestandsextensie;)

Dan moet je ff via een converter het bestand naar bijvoorbeeld 3GP converteren of als je telefoon het ondersteunt MP4

Dit kun je onderhandere doen met youtube downloader, die naast de functie van downloaden ook de functie van converteren bezit.

Behalve 3GP en MP4 ook avi 😉
Reputatie 2
Als de tijdzone op 'automatisch' bijwerken staat, dan kun je de datum niet bewerken. Ik hem 'm op handmatig gezet, de tijd een dag vooruit gezet, toen weer op automatisch gezet. Na de reboot stond de datum goed.
Reputatie 2
kan iemand mij vertellen hoe je een bericht moet plaatsen op het forum?
@ maaikevn. Ik ga ervan dat het is gelukt?
Reputatie 2
Ik heb sinds kort een Samsung I8510 weet er iemand hoe je op deze telefoon nummers kan blokkeren? Ik heb gekeken bij de opties maar kan het niet vinden.
Reputatie 2
Badge
Ik heb je telefoon even op google opgezocht en je telefoon draait symbian. Optie die ik bij symbian telefoons ken is even googlen naar 'symbian blacklist' (eventueel even je telefoonmodel erbij zetten) vaak zijn er voor een kleine prijs handige programma's te vinden waar je vanalles kunt instellen met blokkeren van nummers en smsjes.

Of de telefoon op zich dit kan weet ik niet, mijn op symbian draaiende nokia in ieder geval niet.
Reputatie 2
Heel erg bedankt!!
Reputatie 2
het staat in de handleiding van dze samsung anders moet je even kijken op www.samsungmobile.com succes

groetjes florin
Reputatie 2
Mijn abo loopt binnenkort af en ik wil heel graag verlengen, maar dan wel als ik daarbij de nieuwe Samsung I7500 Galaxy kan ontvangen. Heeft iemand een idee of en zo ja wanneer deze bij T-mobile te krijgen is?

Meer info over dit toestel op http://www.samsungi7500.nl/ , maar nog geen informatie over verkrijgbaarheid.
Reputatie 2
Ik heb de samsung J700 en mijn bluetooth gaat niet meer aan. Als ik het aan zet komt er bluetooth inschakelen te staan en zo'n zandlopertje.. Alleen duurt dit verschrikkelijk lang..Ik heb hem wel eens 2 uur aan laten staan(dat hij aan het inschakelen is zeg maar) en toen ging die nog steeds niet aan..Herkent iemand dit en weet hij/zij hoe ik dit kan oplossen?Alvast bedankt!
Reputatie 3
Het lijkt er sterk op dat de telefoon niet meer helemaal goed werkt. Je kunt je telefoon ter reparatie aanbieden via T-Mobile Klantenservice (0900 - 0236; 0,25 euro per gesprek) of een T-Mobile Shop (www.t-mobile.nl/winkel).
Reputatie 2
Ik heb sinds kort een een nieuw toestel de Samsung C5212.
Dit Dual-sim toestel blijkt een geimporteerd toestel te zijn.
Nu kan ik bij Samsung ned. en ook bij T-mobile niet, mijn MMS instellingen wijzigen voor dit toestel.
Heeft iemand een oplossing (omweg) om dit wel te realiseren?
Reputatie 2
@Rotterdam3015
De instellingen voor MMS kun je vinden op My T-Mobile bij instellingen, dan bij handmatige instellingen. De algemene instellingen voor MMS zijn:
Profielnaam: T-Mobile MMS
Account: T-Mobile MMS
Serveradres: http://t-mobilemms/
Proxy gebruiken: ja
Proxyadres: 010.010.010.011
Proxypoort: 8080
Beveiliging: uit
Sessie modus: permanent
Reputatie 2
Wie heeft er hier nog meer een samsung alure s5050?
Of heeft deze ook besteld?
Ik heb hem gisteren besteld, ben heel benieuwd!
Wat vinden jullie ervan?