Vragen / problemen Samsung overige toestellen

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

289 reacties

Reputatie 2
Ik heb onlangs de Samsung Galaxy Apollo i5800 besteld. Nu wil ik mijn oude toestel (Samsung u900) wijzigen in mijn nieuw toestel. Maar de i5800 staat er niet tussen.
Weet iemand waarom? En wordt dit toestel nog toegevoegd?
Reputatie 2
Ik heb eens zitten kijken en er is een nieuwe samsung slider uit! De E2550 Monte Slider. Deze staat al een paar weken op de markt. Ik heb een gekocht omdat ik weer is een slider wou. Hij maakt goede foto's!

Belangrijke eigenschappen:

Bluetooth
1.3 Mega Pixel camera
MP3 speler
Sim-lock vrij
Kan geheugen uitbreiden

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=yh_dPjccUog&feature=player_embedded
Reputatie 2
Ik heb een Samsung Omnia Pro B7330, hoe kan ik zorgen dat de aanwijzer het gehele scherm bereikt als ik mobiel internet.
Reputatie 2
Hoi, ik heb een probleem.

Ik heb al een tijd een telefoon van t-mobile met een abbo. Nu is mijn telefoon kapot gegaan.
Mijn vriendin had in Engeland een prepaid telefoon gekocht, ook van tmbobile.

Als ik mijn simkaart in haar telefoon stop krijg ik de melding: "netwerk blokkade." Welke code moet ik hier dan invoeren?

B.
Reputatie 7
@bbwonder
Het toestel heeft een simlock van T-Mobile UK. Voor de simunlockcode zal je dus ook bij T-Mobile UK moeten zijn.
Reputatie 2
T-Mobile klantenservice,

Ik heb een probleem met de Samsung Preston, geleverd in januari 2010.
Het touchscreen blijft regelmatig hangen en reageert dan niet. Soms doet-ie het weer, andere keer weer niet. Heel vervelend. Valt dit onder garantie?
Reputatie 2
heb ik pas bij jullie gekocht,maar kan er niks van vinden op mijn tmobile.meestal staat het type erbij
Reputatie 2
@wja
Als het merk van je mobiele telefoon er niet bij staat kun je een registratie gewoon afmaken, door tijdelijk te kiezen voor een andere Samsung. Op het moment dat jouw toestel er wel bij staat kun je het tijdelijk type vervangen door jouw eigen type mobiele telefoon.
Reputatie 2
Het geluid van mijn toestel doet het sinds gisteren niet meer.
Ik kan iemand bellen maar hoor hem niet overgaan, degene die ik bel hoort niets als hij opneemt. Ook komt er geen geluid meer als ik muziek wil afspelen.

Iemand sugesties???
Reputatie 5
@softie

Zou je in eerste instantie kunnen proberen het toestel een keer helemaal uit en aan te zetten? Mocht dit het probleem niet verhelpen raad ik je aan het toestel ter reparatie aan te bieden.
Reputatie 2
Mijn telefoon geeft schokjes door de luidspreker tegen mijn oor en kraakt bij het bellen terwijl hij niet op handfree staat. Als ik hem op handsfree zet, dan kraakt hij nog erger en zijn de schokjes ook erger. Hoe kan dit? Ik heb een Samsung Touch Wiz (SGH-F480) ik heb deze telefoon nu bijna 2 jaar (in juni 2011). Maar door de schokjes en kraakjes wil ik hem eigelijk niet meer gebruiken. Is het mogelijk om vervroegd een nieuw toestel te krijgen, maar het contract te behouden zoals hij nu is. Want over het lopende contract ben ik zeer tevreden.
Reputatie 7
Je kan early renewal doen, dat kost 70 euro administratie kosten. Je abonnement zal dan na juni 2011 anders worden, want je huidige relax is een oud abonnement.
Als je echt dit abonnement wil behouden in zijn huidige vorm, zul je zelf een ander toestel moeten aanschaffen.

De nieuwe relax die op dit moment geldt, is onbeperkt houdbaar, en sms, bellen, mms en internet wordt uit je beltegoed gehaald. Dat is op zich ook niet verkeerd.
Reputatie 2
Als je mobiel een externe opslag functie heeft hoef je geen card reader te gebruiken.
Formatteren kan ook geen kwaad zolang het een (snelle/quick) format is.

Met gratis te downloaden (FAT) recovery software kan je na het formatteren dan weer je foto's terughalen.
Reputatie 5
[modbreekt]
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=117609]Vragen / problemen Samsung overige toestellen (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]