Vraag

Vragen / problemen Samsung Pixon M8800

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 9 reacties
Wie is het al gelukt om op de t-mobile pixon extra wdget te installeren?

This topic has been closed for comments

158 reacties

Reputatie 2
mij niet weet noggenees waar ik die kan vinden:S
Reputatie 2
Heb sinds vrijdag Pixon M8800.. bevalt zeer goed! Alleen smsjes die ik er al in had staan, staan er zonder naam.. ook smsjes die ik ontvang staan er zonder naam, en als ik bij telefoonboek, de contactpersonen verplaats van sim->telefoon, en dan weer van telefoon->sim staan er namen bij de smsjes die ik dan in mn inbox heb. Als ik nieuwe smsjes krijg staat er opnieuw geen naam bij, ook als ik de telefoon uit zet, en dan weer aan staan er bij allen smsjes uit mn inbox (ook van de verstuurde berichten) geen naam.. weet iemand een oplossing?
Reputatie 5
@ renefranssen. Dit probleem is bekend bij Samsung en in onderzoek. Samsung geeft volgende tip als voorlopige oplossing; gebruikers van de Pixon (M8800) kunnen de voor- en achternaam van de contacten in het toestel zetten. Hiermee zou het probleem opgelost moeten zijn.
Reputatie 2
Moet ik de nummers dan op sim / telefoon zetten? Neem aan op telefoon want dan alleen kan ik instellen voor + achternaam. Als ik dit doe, een contactpersoon voor + achternaam instellen, dan komt er wel een naam bij de sms te staan van die persoon, maar als ik de telefoon weer opnieuw aan zet, dan is dat weer weg.. dus ook dat is geen oplossing!
Reputatie 5
Het gaat hier om een toestelpobleem en dit is de oplossing die wij hebben gekregen van Samsung. Op dit moment is er helaas nog verder niets bekend bij T-Mobile. Je kunt contact opnemen met de helpdesk van Samsung via het nummer 0900 - 2020 088. Wellicht hebben zij inmiddels meer informatie.
Reputatie 2
Wanneer zal het probleem verholpen zijn, en waar kan ik dit dan vinden?
Reputatie 5
Op www.samsungmobile.nl is hierover niets te vinden. Ook bij T-Mobile is hierover verder helaas niets bekend. Ik kan je daarom alleen adviseren om voor meer informatie contact met Samsung op te nemen.
Reputatie 2
Ik heb hier ook last van er begin er een beetje ziek van te worden!
Reputatie 2
Kan er niet een soort van update uitkomen voor dit probleem!

PS: als je die persoon zelf een smsje stuurt (niet via reageren, maar via nieuw bericht) dan komt de naam er ook te staan!
Reputatie 5
@Dominique93, ik begrijp dat dit vervelend is, in dit geval gaat het echter om een toestel issue en kan T-Mobile het probleem helaas niet oplossen. Ik ga ervan uit dat Samsung op korte termijn met een oplossing komt.
Reputatie 2
Volgens mij is dat een kwestie van "+31"voor het nummer te zetten en je krijgt alle gegevens bij je sms ! succes !
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem, dus ik terug naar de t-mobile shop. Voor en achternaam invullen bij je telefoonnummers vertelden ze me. Ok ik gedaan. Het werkte een paar dagen goed. Toen kreeg ik een smsje en zag ik weer alleen nr i.p.v. naam. Dus ik weer terug. Zeiden ze dat je +31 voor al je telefoonnummers moesten zetten en dat t een bekend probleem is. Ik gedaan. Het werkte wel. Een paar dagen later zag ik weer alleen een nr i.p.v. naam als ik een sms kreeg. Dus ik contactpersoon 'wijzigen', zag ik dat de achternaam bij t balkje van voornaam stond. Dus ik de achternaam bij achternaam gezet en opslaan. Dan werkte t weer voor een paar dagen. Maar dit gedoe heb ik dus steeds na een paar dagen. Ik hoop echt dat er een oplossing voor komt. En wat ik ook hoorde is dat je de beller gegevens aan moet zetten. Maar die staan altijd aan bij mij. Ik zou t echt niet meer weten!
Reputatie 2
Op 15 januari heeft vriendin 1 haar Samsung M8800 Pixon gehaald met een abonnement, ik heb deze telefoon op 17 januari gehaald met een abonnement, allebei bij de T-mobile winkel. Een andere vriendin (vriendin 2) van mij heeft ook haar Samsung M8800 Pixon met abonnement gehaald, maar dan bij een andere telefoonwinkel.
Vriendin 1 had die telefoon al 2 dagen eerder als mij en kwam erachter dat als ze gesmst werd dat er dan een nummer stond en geen naam. Zij ging mee op 17 januari om met mij die telefoon te halen, kon ze gelijk vragen hoe dat kon. De medewerkster van de T-mobile winkel vertelde dat je voor en achternaam moest invullen. Ik netjes gedaan toen ik thuis was, kreeg een smsje van iemand en het werkte. Ik zag een naam i.p.v. alleen een telefoonnummer. Bij vriendin 1 lukte het ook. De volgende dag (ik zet mijn telefoon nooit uit, en ben erg voorzichtig met mijn telefoon) kreeg ik
een smsje en toen zag ik weer een nummer i.p.v. een naam. Vond het nogal vervelend en bij vriendin 1 hetzelfde verhaal. Ik beetje gezocht op internet naar reviews. Een veel voorkomend probleem. Ook las ik dat de batterij nogal snel leeg ging. Bij ons was dat ook, terwijl we de telefoon helemaal hadden opgeladen. We dachtten dat komt vast omdat we er nogal veel mee bezig zijn, alles uitproberen. Wachtten het nog wel een tijdje af. Toen kwam ik een tip op internet tegen dat je +31 voor de telefoonnummers moest zetten. Ik netjes gedaan bij al mijn telefoonnummers, en toen zag ik dat mijn achternaam ineens achter voornaam stond in het schermpje als je de contact persoon wilt wijzigen. Bij vriendin 1 was dat niet. Dus ik ook al die achternamen weer terug bij achternamen zetten. Ik kreeg een smsje binnen en het werkte! Bij vriendin 1 gelukkig ook. Een paar dagen later smste ze me, dat als zij een smsje binnen kreeg er weer een nummer stond i.p.v. een naam. Heel vervelend. Ze had haar telefoon niet uitgezet. Een paar dagen later had ik hetzelfde probleem. Wij terug naar de T-Mobile winkel. Verteld over de batterij en de telefoonnummers. Ze kon voor ons een nieuwe batterij bestellen, maar dan moesten wij onze oude batterij achter laten. (niet echt handig!) En over de telefoonnummers kon ze alleen nog vertellen dat we de bellergegevens aan moesten zetten. Dat stond al op aan. We hadden al vanalles geprobeerd: voor en achternaam ingevuld, +31 voor een nr gezet, bellergegevens aan, terug naar de winkel. Ze vertelde dat ze van Samsung een mail hadden gehad over die problemen. Meer kon ze ons niet vertellen. Ik heb nog een gezocht op internet. En ik kom echt vaak die problemen tegen. Ik vind het gewoon vervelend. Helaas kon de T-Mobile winkel ons niet verder helpen. Ik bedacht me nog iets, ik 'wijzig' al mijn contactpersonen, even de achternaam weer bij achternaam gezet (dat probleem hebben mijn vriendinnen dus niet) en op opslaan gedrukt. Dat werkte weer even voor een paar dagen, en dan ineens krijg ik een smsje en dan zie ik alleen een nummer i.p.v. naam. Ik heb sinds een paar dagen ook nog een ander probleem, dat mijn telefoon ineens begint opnieuw op te starten. Terwijl hij gewoon op tafel ligt. Ik heb mijn telefoon nog nooit laten vallen, ben er erg voorzichtig mee, zit een hoesje omheen enz. Ik vind dit gewoon erg vervelend. De winkel kan/wil ons niet helpen. Ik vind dit gewoon niet normaal. Hartstikke mooie/nieuwe telefoon. Gelukkig heb ik die niet los gekocht, anders was ik nog meer geld kwijt voor iets wat niet goed werkt. Vriendin 2 (die andere vriendin) heeft haar telefoon bij een andere winkel gehaald en heeft nergens last van. Ik vind dit nogal raar en hoop dat jullie hier nog iets aan kunnen doen. Me vriendin en ik zitten allebei voor 2 jaar vast aan dat abonnement, en hebben nu ongeveer 2 weken onze telefoon maar zijn er nu al niet meer tevreden mee.
Reputatie 2
Ik heb Samsung ook gemaild, maar ik moet ze bellen zodat ze me beter van dienst kunnen zijn. Belachelijk, nog een 0900 nummer ook. Ik ga ff kijken hoe lang ze open zijn, maar ik ga vandaag bellen. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Reputatie 2
Het klopt idd dat sommige het wel hebben en sommige niet!

2 vrienden van mij hebben het niet en ik weer net wel:@!

+31 ervoor zetten werkt niet en voor en achternaam ook niet

het is gewoon een bepaalde serie waarin een fout zit!

en die moet eruit!!!!!
Reputatie 2
Heb net samsung gesproken die geeft aan dat het probleem ook kan zitten in het feit dat T-Mobile de software aanpast! en het enige antwoord wat ik van beide krijg is breng het toestel naar een reperatie centrum!!! daar schiet ik dus niks mee op!!!!

en zit er nu 2 jaar aanvast!
Reputatie 2
Hallo,

ik had een vraag, welke navigatie software kan ik op mijn samsung pixon instaleren?

Grt.
Reputatie 2
Ik had T-mobile gemaild, zeggen ze dat het aan Samsung ligt en die moeten het oplossen. Ik Samsung bellen, ja dan moet je een software update doen. Dus ik terug naar de T-mobile winkel, helemaal uitgelegd. Ze hadden geen software update, en op de site van samsung staat ie ook niet zeiden ze. Ze hadden nog 1 tip en dat was helemaal resetten. Dat heb ik gister nog geprobeerd, maar nu doet ie nog vager. Ik ga uhm maar laten opsturen denk ik, pff. Ze zeiden ook in die winkel dat t nog wel ff zal duren voordat Samsung met een oplossing komt. Vind het echt niet kunnen, vooral als je mailt of belt doen ze vaag. Ik hoop echt dat dit ooit nog opgelost gaat worden!!
Reputatie 2
Love schreef:

Ik had T-mobile gemaild, zeggen ze dat het aan Samsung ligt en die moeten het oplossen. Ik Samsung bellen, ja dan moet je een software update doen. Dus ik terug naar de T-mobile winkel, helemaal uitgelegd. Ze hadden geen software update, en op de site van samsung staat ie ook niet zeiden ze. Ze hadden nog 1 tip en dat was helemaal resetten. Dat heb ik gister nog geprobeerd, maar nu doet ie nog vager. Ik ga uhm maar laten opsturen denk ik, pff. Ze zeiden ook in die winkel dat t nog wel ff zal duren voordat Samsung met een oplossing komt. Vind het echt niet kunnen, vooral als je mailt of belt doen ze vaag. Ik hoop echt dat dit ooit nog opgelost gaat worden!!

nou ik kan hem dus niet sturen want met name web n walk is belangrijk voor mij!

Dus dan maar wachten op een software update! hopelijk komt die snel:(
Reputatie 2
iemand een oplossing?
Reputatie 5
Ik heb even voor je gezocht, maar ik heb ook nog niets kunnen vinden. Er staan wel diverse Samsung-toestellen bij de geschikte toestellen op www.route66.nl, maar de Pixon staat er (nog) niet bij. Je zou eens kunnen informeren bij Route 66 of de software ook te gebruiken is op de Pixon.
Reputatie 2
Is er al iets bekend over de software update??
Reputatie 2
Wie kan mij helpen aan de juiste instellingen voor web'n'walk internet op mijn samsung pixon?

Via T-mobile.nl krijg ik de melding dat er nog geen instellingen voor deze telefoon beschikbaar zijn, maar dat ik gewoon gebruik kan maken van internet.
Helaas geeft mijn telefoon aan, wanneer ik een pagina wil openen, dat ' het toegangspunt geweigerd word '. Geen idee wat het probleem is!
Reputatie 2
Volgens mij nog niet! Ik heb het probleem ook maar wacht nog even af op een update! Misschien is het handig om elkaar op de hoogte te houden hier en zodra er een update is dat hier vermelden!
Reputatie 3
luckysaar schreef:

Via T-mobile.nl krijg ik de melding dat er nog geen instellingen voor deze telefoon beschikbaar zijn

Algemene instellingen die voor alle telefoon gelden, dus ook voor jouw Samsung Pixon, kun je vinden als je op www.t-mobile.nl/instellingen op 'instellingen' klikt.

Als de website aangeeft dat er geen instellingen beschikbaar zijn, houdt dit in feite in dat we ze (nog) niet via een sms'je naar je telefoon kunnen sturen.