Vraag

Vragen / problemen Samsung Pixon M8800

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

158 reacties

Reputatie 2
Ja dat is maybe handiger! Want Samsung zei dat ik een software update moest doen, maarja dat hebben ze niet. Lekker vaag,, ben benieuwd!
Reputatie 2
Jenni schreef:

Volgens mij nog niet! Ik heb het probleem ook maar wacht nog even af op een update! Misschien is het handig om elkaar op de hoogte te houden hier en zodra er een update is dat hier vermelden!

ja doen we;)

Tot nu toe heb ik nog niks gevonden:(
Reputatie 2
Ik ook nog niet!!! 😞
Reputatie 2
sinds gisteren krijg ik bij de een gestuurd smsje de naam en het nummer te zien...
Dus het lijkt opgelost ?? ik heb trouwens alle namen van telefoonboek op tel staan in plaats van simkaart
Reputatie 2
Gertjan77 schreef:

sinds gisteren krijg ik bij de een gestuurd smsje de naam en het nummer te zien...
Dus het lijkt opgelost ?? ik heb trouwens alle namen van telefoonboek op tel staan in plaats van simkaart

Nou bij mij ook alles in het telefoonboek hoor maar nog steeds hetzelfde, update komt niet vanzelf hoor;)

Iemand al iets gehoord?
Reputatie 2
Als ik aan het radio luisteren ben, dan wordt hij vaak onderbroken, (blijft even stil) en komt dan weer gewoon terug.. erg irritant... hebben meer mensen dat ?
Reputatie 2
Nope nog helemaal niet
Reputatie 2
Dit duurt wel lang zeg!!!! mag hopen dat die software update er snel komt!

Weet T-Mobile hier al iets van????
Reputatie 3
Dominique93 schreef:

Als wij meer weten over een software-update voor de Samsung M8800 Pixon, dan melden we dat zo snel mogelijk hier op het forum.
Reputatie 2
Marco schreef:

Dominique93 schreef:

Als wij meer weten over een software-update voor de Samsung M8800 Pixon, dan melden we dat zo snel mogelijk hier op het forum.

Nou dan hoop ik dat dat snel is wordt er een beetje gek van:@
Reputatie 2
Mijn Samsung Pixon M8800 batterij is zeer snel leeg moet hem echt elke dag opladen , is hier wat aan te doen? Moet ik ermee terug naar T mobiel? Ik heb hem pas 4 weken ben nog wel veel aan het uitproberen, maar toch, ben het met andere toestellen niet gewend. vr gr Suzan
Reputatie 5
[modbreekt] Sudeke, ik heb je bericht verplaatst naar http://admin.t-mobile.forum.pocketinfo.nl/forumdisplay.php?f=362.[/modbreekt]
Reputatie 2
Hallo Suzan,

Let erop dat bluetooth en 3g de batterijtijd flink verkorten.
Zorg dat deze 2 functies uitstaan als je ze niet gebruikt
Reputatie 2
3G gaat automatisch aan! en dat gebruikt de meeste stroom! ook progamma's zoals Ebuddy Messenger verbruiken veel stroom! evenals andere java applicaties!

Dus als je internet uit staat gaat de batterij velen uren langer mee!

Verder is er niks aan te doen;)

Grt.

Dominique
Reputatie 2
Dit kan veroorzaakt worden als de antenne (tussen stukje van de headset) veel heen en weer beweegt!

Ik zelf heb er niet echt last van!
Reputatie 2
Om het maar ff juist te plaatsen:

Weet iemand al iets over een software update T.B.V de Samsung Pixon!

Dit om onderhande het namen biij smsje probleem op te lossen!

Grt.

Dominique
Reputatie 2
Ik heb gemerkt als ik de G3 via netwerkmodos uitzet (hij staat op automatisch) ik geen bereik meer heb dus hij kan niet uit
Reputatie 2
Ik heb 21 februari mijn telefoon oplaten sturen bij de T-mobile winkel voor een software update, een week later werd ik al gebeld dat ie terug was. En dat gedoe met die nummers en uitvallen is opgelost. Ik had gelijk me batterij omgeruild, kreeg een nieuwe thuisgestuurd. Maar die loopt nog steeds zo snel leeg als die oude batterij terwijl ik toch echt niet veel bijzonders ermee doe.
Reputatie 2
ja alleen het probleem is dat ik me telefoon niet kan laten opsturen!!!

En als het goed is moeten wij die update ook zelf kunnen uitvoeren! dat staat vermeld tussen de specificaties van het toestel dat die net zoals de sony ericcson toestellen zelf te upgraden is!

Grt. Dominique

PS: ik kan het niet opsturen omdat ik mobiel internet ECHT nodig heb en ik beschik niet over een reserve toestel die over 3G beschikt en een leentoestel beschikt daar ook niet over!
Reputatie 2
Al iets bekend...
Reputatie 2
Jenni schreef:

Al iets bekend...

Bij mij niet:( Bij iemand anders misschien???
Reputatie 2
begin t een beetje zat te worden dit. Wanneer komt die update eens???? Van samsung hoor je dat het aan t-mobile ligt en andersom, mocht ik over een week niks horen dan meld ik aanTros radar, consumentenbond etc etc
Reputatie 2
Ik vind ook dat T-Mobile en Samsung beter hun best mogen doen hun klanten tevreden te houden... Baal er ook van om de hele tijd maar uit te moeten puzzelen van wie ik een sms-je krijg. Abbonnementen verkopen kunnen ze wel maar moet zeggen dat de afdeling after-sales wel wat beter z'n best mag doen om hun klanten tevreden te houden.
Reputatie 2
Ik had dit probleem ook enkele weken, was enkele keren in de winkel geweest en steeds zeiden ze je moet wachten op een of andere update.
Maar nu:
Afgelopen week was ik weer bij T-Mobile Roermond, en ze vertelde me het volgende:
Je moet alle nummers op de telefoon zetten, dus niet op de sim, dan alle nummers +316 ipv 06 voor zetten. Tevens bij [b]alle contactpersonen voor
Reputatie 2
Dit werkt bij die van mij dus niet... Zodra mijn telefoon uit is geweest zijn alle namen weer weg!